"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, June 15, 2012

Korean Drama 2012 : BIG

 1,2,3

Baru-baru ini industri drama bersiri korea telah digemparkan dengan kemunculan drama terbaru  yang bertajuk 'BIG' . Drama ini telah dilabel sebagai drama korea yang paling hot/latest di rangkaian media serata dunia. sampai boleh buat aku tangguh tengok running man sebab nak layan drama ni ;)
ok, cukuplah tu mukadimahnya. sebenarnya nak cakap yang sekrang aku tengah follow kdrama BIG ni. sebuah drama yang tidak mengecewakan bagi anda yang meminati drama korea yang bertemakan fantasi dan romantik komedi .Percayalah! 

Para Pelakon



big-kdrama 


Drama ni masih dalam tayangan di korea. sekarang ni dah sampai episod 4.  next week keluar la episod 5 dan 6. jadi kalau ada yang nak follow drama yang masih fresh ni sempat lagi meh ;) . Aku baru tengok sampai episod 2.dlm proses mendownload ! bagi aku drama ni ala-ala mcm kdrama 'secret garden' sebab drama ni mengisahkan jiwa dua orang lelaki tertukar badan antara satu lain . boleh tahan kelakar r. barisan pelakon yg membintangi drama ni pun best-best belaka. Goog yoo pernah berlakon dlm coffee prince, Min Jung pernah jadi tetamu dalam Running Man, Suzy dari Miss A dan daripada situ aku dah jatuh hati nak tengok drama ini !. dan kalau korang nak tahu. penulis skrip untuk drama ni bukan calang-calang orang . Penulis skrip bagi drama ini adalah 'Hong sister' beliau adalah penulis skrip yang sama bagi drama korea Greatest love, You're Beautiful, My Girlfriend is Gumiho dan banyak lagi yang femes ! jadi dari situ korang boleh nampak yg drama 'Big' mesti best ! itu bagi pendangan akulah. xtahu la pandangan korang mcm mana.


Drama ni mengantikan drama love rain yang baru habis 
Ending love rain best! hehe.
aku dah download habis dah drama love rain.


Boleh usha video preview big kat sini





Korang boleh tonton online atau download drama BIG di sini


#Drama terbaru korea I DO pun best jugak!

4 comments:

  1. owh.. skrg saya tgh tgk billionare.. apa tah tajuknyer. tgh main kat kbs skrg ni.

    ReplyDelete
  2. alaaa nk tgk

    tp susala

    kne tggu abis donlod sume gni

    ReplyDelete
  3. http://www.facebook.com/notes/twinkle-trio-shop/shorcut-to-all-notes/400146110064466

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !