"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, June 17, 2012

Sepetang di Jusco Seberang Perai


One.. and two and three,


 Hari ni hari ahad eh?. oh patutla tadi dekat Jusco Prai penuh dengan manusia. parking dekat laman belakang full meh sehinggakan tempat nak masuk parking jadi -No entry- bila cari parking xjumpa mulala nak bebai semacam.. rasa mcm nak letupkan jea semua kereta besar kat situ supaya bagi ruang dekat kereta yang baru nak masuk parking. grrr. nampak sangat org malaysia sekarang suka kereta besar. derr.
-padahal bukan aku yang bawak kereta-



Tengoklah! aku akan dapatkan jugak kereta Proton Preve suatu hari nanti !
~~~


Petang tadi, aku bersama dengan hani, shima, nana dan mak kepada hani telah membusykan diri di Jusco seberang perai, pulau pinang untuk habiskan sisa hidup waktu petang di kala ahad. Saja jalan-jalan, kebetulan mak hani nak hantar nana balik matrik pulau pinang petang tu jadi aku pun menyebukkan diri untuk follow diorang memandangkan hari-hariku sangat kosong dan tiada xtvt di rumah. Sebenarnya aku memang selalu menyebukkan diri dengan keluarga hani. . hani cakap aku ni bff dia jadi xsalah kan? hahaha. kan  hani kan.
-hani pasti tengah baca entri ni-



Selalu kalau cuti sem aku kerap kali keluar dengan kawan aku hani sebab dia masuk kolej nursing sama batch dengan aku tapi kolej lain-lain. aku di kedah , hani di johor dan bila cuti memang sekali lah! tapi kali ni aku turut ditemani oleh shima. classmate aku masa di sekolah menengah dulu. ceritanya adalah aku , hani dan shima satu kelas masa ting 3-ting5 jadi memang kiteorang agak rapat la. dan masa aku dgn hani masuk kolej nursing shima di tingkatan 6 dan macam takdir jea bila shima habis tingkatan 6 dia dapat SPA dalam kursus dip. kejururawatan sama mcm aku dan hani. tapi malangnya dia dapat dekat kelantan kira xsmalah tempat dengan aku dan begitu jugak dengan hani. jadi semua duduk di kolej yang berasingan. tapi yang xdapat membezakan aku dengan mereka adalah masing-masing tengah ambik dip.kejururawatan under spa. huhu. memang aku xsangka yang ketiga-tiga kami ni akan masuk dalam bidang nursing. kekeke. mcm miracle jea. tapi apa pun memang best bila ada kawan sekolah kita yang masuk bidang yang sama dengan kita. rasa mcm hepi jea bila cuti dapat borak-borak dengan diorang pasal nursing! sangat best ! selalu gosip pasal kerenah patients dekat hospital yang hanya jururawat pelatih jea tahu ~~ ;)



~jadi ini adalah cerita  kami di kala cuti sem ~


Jusco Seberang Perai, Bukit Mertajam

Yang bulat tu hani dan kurus keding tu shima.. wakakaka ^^

Aku dan shima dipanggil untuk promot air minuman minute maid !

Rehat jap sambil buat v-pose bersama dengan mama kesayangan hani yang xtahu apa-apa yg gambarnya turut ditangkap sekali. ^^

Hani dan nana ;)

Ok, no kamera please ! tengah kebulur ni.

Hari ni memang terbaik! 





Hari ni berakhir dengan sempurna seperti yang aku nak.. Alhamdullilah.


#Lepas ni nak jalan-jalan dekat pulau pulak eh ;)

3 comments:

  1. jalan2 ngn kwn sngt sronok

    akk suke tu

    ReplyDelete
  2. ohh awk.. dh tukar header erk....
    cantik......

    hari ahad.. shopping mall padat dan keriangan...
    haaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. Seronoknya join mama org g jejalan heheee....

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !