"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, October 18, 2012

Akhirnya no more 'Tarian' for them


 Juz wanna say hi to my readers ;D


My best management girls !





Sebelum masuk tidur ada sumething yang aku nak share kat sini . kawan aku dhiya dan nia dah kembali ke pangkuan jalan setelah menyebukkan diri di kskb hulu kinta atas dasar pertunjukkan tarian pada majlis penutupan konvo ilkkm semalam. so saja nak cakap kat sini yang aku sebenarnya jelez lol sebab diorang dapat pergi kskb demi pertunjukkan tarian. aku ni, jenis yang suka sangat tengok benda2x kebudayaan seperti tarian, lakonan dan anything about art tapi malangnya, xdapat nak join diorang . y? sebab aku xmasuk tarian . kalau aku masuk mesti mcm anak gajah  yang menari;D. hilang konsentrasi penonton yang fokus gila bapak -__- .



Kawan aku bermalam sehari disana. so aku agak rindu la kat diorang bila sehari xjumpa dan xsangka bila diorang sampai sini aku dapat berita baik dari dhiya. haha. xsangka dhiya mati2x g cari budak Mr. nothing to do sepanjang dia berada di sana. ;D. gedik betul kawan aku sorang ni, pulun sungguh nak cari siapa mamat tu. mcm xda kerja lain. haha. tapi nice, klu aku ada ramai member yang spesis mcm dhiya ni. excited ! senang dan ada supporter . so dhiya. aku just nak cakap yang aku sangat berterima kasih kat kau sebab pulun p cari siapa  dia. -__'-.

sayang kaulah friend !




Siapa Mr. nothing to do korie? tunggu entri selepas ini eh. ;D


Bye. nak tidur sudah.




Esok ada presentation study case for medical ward . Ohmaigod. kejadah apa ntah  aku nak cakap esok  sebagai ketua kumpulan? -__-'''



3 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !