"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, October 20, 2012

Kelantan vs ATM parody di asrama perempuan


Goaalll...! pfft ,
ATM 3- 2 KELANTAN .


Lepas wisel penamat dibunyikan oleh pengadil bertauliah , bermulalah perang mulut dan perang anggota oleh pelajar perempuan di kolej aku , antara kata-kata yang mungkin dikeluarkan adalah seperti berikut ..



Ni nak gocoh ni, bakponya kelatee boleh kalah ni, beqat beqat ! 

tetiba.. terdengarlah bunyi-bunyi pontianak2x mengilai mcm hilang anak sebab xdapat terima negeri tanah air tersungkur . 1 kolej aku boleh dengar. memandangkan setiap aras ada bilik tv so banyak la versi pontianak akan mengilai malam ni. 


------
sepanjang game berlangsung
bila bola macam nak masuk ,menjerit bagai nak gila budak-budak ni. comferm ! kalaulah aku boleh tengok geme bola kat rumah dengan my bro kan best.aman dan cool jea .



Untuk malam ni sudah pastinya aku akan menghadiri ke bilik tv untuk menyokong ATM even aku xminat pun ATM or Kelantan. aku lebih prefer KEDAH yoo! hijau kuning still the best for me . zaman kegemilangan hijau kuning pada masa dulu masih utuh diingatan . just wait, hijau kuning akan bangun semula !



So untuk game malam ni. sudah pasti bilik tv aras aku akan penuh dengan penyokong awek2x kelate yang kuat semangat kelantanya. semangat bahasanya. semangat jeritan gomonya. semangat makinya, semangat gelaknya dan bermacam variasi lagi semangat yang aku boleh saksikan pada malam ini. memang xpayah cakap sebab majoriti budak sem aku dan aras aku adalah berasal dari kelatan jadi memang mereka akan terlebih bersemangat ;D. Aku? akan jadi seorang yang profesional (kononya) di bilik tv tanpa memaki hamun  dengan menggunakan bahasa negeri dalam setiap kesalahan pemain sebab itu adalah 'game bola' bukan pasar malam. or, kalau xboleh tahan sangat dengan kebisingan+ kejeritan bahasa kelatee aku akan blah dari situ dan tengok online jea ;D. aman.



Jadi, apa-apa pun keputusannya nanti, just nak cakap tahniah kepada pemenang!.


so inilah kisahnya bila ada game bola pasukan kelantan yang main masa di asrama. budak perempuan ni jerit mcm hell! mcm nak pecah bilik lubang telinga aku..tapi itulah dia semangatnya. so memang xboleh nak cakap apa2x.


~1 perkara yang aku xfaham , orang kelantan kat mana2x pun mesti ada~
tetiba xsuka pakai baju kaler merah hari ni.


#dulu masa final euro 2012 nasib baik xda sapa kat bilik tv asrama. ada beberapa yang pro game bola euro jea. so memang layan pagi tu!

5 comments:

  1. setuju..kat sini pulak lawan menjerit lelaki vs perempuan..saya tgk kat kafe td..perempuan sokong kelantan, lelaki sokong atm..hahaha..saya tgk dan gelakkan je la..haha~

    ReplyDelete
  2. Meriah kat warung sebelah rumah ni hah..kehkehkehk :D

    ReplyDelete
  3. tiba2 ramai pulak penyokong ATM tadi.. tah datang dari mana agaknye.. hmm.. menunjukkan ramai gak yg tak suka org kelantan ni ek.. hehe [link blog saya]

    ReplyDelete
  4. Tahniah kpd kelantan. Terbaik drpd atm.

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !