"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, July 21, 2013

Diari Ramadanku # 2/2013 : Penantian




Sebenarnya.. sebenarnya.. sebenarnya..
ramadhan kali ni tolonglaa jgn jgn jgn terlalu cepat pergi .

mungkin after raya aku dah kena start keja..
hepi?

oh god! happy sangat aden weh.
boleh pgg duit sendiri pasni!

haih#
ok serius. itu adalah penipuan yg besar .

aku..
bila fikir pasal kerja yg aku bakal hadapi nanti...
rasa mcm nak terbang tinggi-tinggi..
nak tinggalkan bumi
nak tinggal dekat marikh or bulan kea
biar semua yg terikat dengan aku lesap mcm angin kentut yg pergi.


kenapa mcm ni?
xbaiklah
kan da belajar 3 tahun..

yea,
mmg..
tapi dunia sekarang da banyak berubah
masa depan lagi mencabar
aku mungkin mungkin mungkin masih xready nak hadapi semua tu
tapi sebenarnya.. hakikatnya aku ingin lakukan kerja tu
cuma..
aku perlukan masa..
lagi?
yes,
aku harus belajar dan terus belajar
xsemestinya apa yg aku belajar tu itu yang aku kena buat
situasi memainkan peranan penting
critical thinking..
proaktif..


Ish..
kenapa nak takut lagi niii..
ayooo.
ini mcm xboleh kerja la..


dah ready
tapi berdebar.
itu masalah sekarang..


so konklusi?
sekarang bulan ramadan lg.

:)

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !