"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, July 1, 2013

My Last Farewell in June'



Assalamualaikum ,
Rasanya bagai setahun dah xpedulikan blog ni kan ;') , blog ni pon dah xda pegunjung, dah macam street blog di tepi2 jalan yang xda sesiapa peduli . well .

So apa perkembangan aku sekarang?
hari ni 1 Julai 2013 , menandakan aku secara officially bukan lagi student di KKAS . Im not student nurse anymore. Hari terakhir aku di kolej adalah bertarikh 18/6/2013 but sampai 30 Jun aku still lagi student kkas and after 30 Jun, Im not student anymore :') ,just waiting for panggilan dari KKM unt beri penempatan berkerja . Biasanya , kena tunggu 3 bulan untuk dipanggil serap masuk but some batch before dapat cepat and unt batch aku JP 2/2010 aku xtahu bila akan dipanggil .

Bersyukur kehadrat Ilahi sebab memberi aku kesempatan untuk menghabiskan diploma in nursing ini selama 3 tahun (1 JULAI 2010-30 JULAI 2013) , Alhamdulliah . Aku dah melepasi fasa diploma ;) .Im too happy but sedih juga sebab kena tinggalkan 105 orang member batch yang sangat gila-gilaa. maybe, sampai mati aku mungkin akan ingat this 3 years memory . Banyak sangat kegembiraan dan kesedihan yg disimpan bersama mereka ;')

Majlis Farewell Jp 2/2010 ,  cer cari mana 1 aku?
Sijil Perhargaan yang diberi untuk Ex- MPP
With wong ong yan and Woo mun ping
............

Outing terakhir di Alor Setar ;')

With Mardiana

With My chubby niece
 ..............

Sambutan farewell diadakan after final exam iaitu  2/6/2013 , dan pada tarikh yang sama juga Kursus Transormasi Minda (PTM/Induksi) dirasmikan. Induksi berlangsung selama 5 hari dari 2/6/13-6/6/13 .Kursus ini dijalankan untuk mendedahkan kami kepada dunia perkhidmatan awam , Hari2 ada ceramah dari penceramah jemputan (office hour) and malam ada xtvt berkumpulan bersama pengajar sampai pukul 10.30pm. jadual masa induksi sangat padat dan meletihkan tapi apa boleh buat?. hadapi jeala kan.. tapi  huhu. dgr ceramah pon boleh penat -_-' biasalah. ceramah kan bukannya konsert kpop ..

Hari2 main dengan dia ;)
Hari2 gaduh dengan dia ;)




Friends
We JP 2/2010 telah berjaya menamatkan Kursus Transformasi Minda dengan jayanya ;)



Lepas habis induksi , ada satu lagi Exam besar yang aku perlu hadapi sebagai student akhir diploma in nursing . Exam ni wajib lulus untuk mendapatkan lesen jururawat terlatih /berdaftar di bawah naungan Kementerian Kesihatan Malaysia kalau x lulus ko xleh berkerja . so exam LJM berlangsung pada 12/6/13. .masa mula2x tu aku risau sangat takut xdapat jawab soalan LJM dengan baik walaupun diri dah confident boleh jawab n by da time kolej aku adakan study weeks together2 sebagai preparation untuk soalan LJM yang sgt 'critical thingking' tuh .


and minggu lepas result LJM keluar ,Alhamdullilah , semua member batch aku lulus peperiksaan LJM ;')  Syukur sgt. Semua ni atas dorongan dan ajaran semua pengajar KKAS yang telah banyak mencurahkan ilmu hingga ke akhir .Terima Kasih ..

and terima kasih xterhingga kepada ibubapa aku yg xhenti2 mendoakan kejayaan aku :') .

Alhamdullilah .


 and now I'm just waiting panggilan untuk penempatan kerja.




Reason y aku da jarang update blog sebab aku daa tergoda dengan Instagram , aku di instagram 24/7.
my insta is @koriehensem


nanti aku akan update mengenai majlis perkahwinan my bestie ;) .
tq sebab baca .


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !