"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, September 5, 2014

Shit happen but life must go on

Guys ,


I dunno how to start ,
aku rasa sakit , pedih , dan segala galanya sekarang..
aku xtahu aku sekuat mana untuk hadapi musibah.. yang aku tahu xda siapa yg boleh rasa exacly apa yang aku rasa . aku hanya pasti .. ianya sangat sakit . like kau kena cucuk hati kau berkali-kali .


Aku dah penat dengan segala masalah yang aku hadapi , dari masalah personal hinggalah ke masalah kerja. satu-satu nak menimpa aku . seperti jatuh di lautan luas dan ditambah dengan ombak tsunami . benda da teruk jadi lebih teruk .. Kadang aku terfikir kepada ALLAH swt kenapa beri musibah seperti ini kepada aku. aku xtahu aku sekuat mana.. aku xkuat . aku penat . aku dah fedup dengan semua ni . aku rasa seperti nak lepaskan semua . biar .. biar ia mati


Sakit , dan sakit.. kau tahu mcm mana rasanya?
kadang aku dah xsanggup nak menunggu hari esok .
hari seterusnya ... kelam .
bila aku keseorangan aku rindukan mereka yg sentiasa bersama aku dikala hari gembira lepas
bila aku susah , aku keseorangan .
mereka dimana usah dipersoalkan .
aku percaya aku boleh tahan walaupun aku hanya sendiri
yea , aku tahan
tahan sehinggalah tiada air mata untuk ditangisi lagi .
aku xpandai bercerita kisah duka lara aku terhadap orang
sebab yang aku tahu hanya meluahkan melalui tulisan
seperti sekarang
hanya tulisan yang memahami isi hati aku .


Ya, ALLAH aku hanya mohon kau kuatkan aku untuk menghadapi dugaan yang kau berikan ini
aku percaya , aku adalah insan yang kau pilih
aku percaya kau yakin aku kuat
aku percaya kau segaja biar aku belajar dari kesilapan
aku percaya kau xkan tinggalkan aku keseorangan jika mereka tinggalkan aku
aku percaya dugaan ini akan mematangkan diri aku
aku percaya walaupun aku jatuh aku akan bangun semula
aku percaya kau pilih orang tepat .
aku percaya miracle itu ada
aku percaya aku xlemah dengan tomohan negatif .
aku percaya kau berikan aku sahabat yg sentiasa support aku
aku percaya aku boleh goes on dengan hidup ini walaupun shit' itu sangat pedih .
aku percaya aku bukan keseorangan .



I JUST REALLY MISS THIS MOMENT


Aku akhiri semua ini dengan THANK YOU FOR EVERYTHING !

ALLAH swt sentiasa ada bersama aku .


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !