"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, March 26, 2010

![News] Flower Boy ‘Kim HyunJoong-KimBum, MVIO Collection...Showed their unchanged friendship

user posted image

Popular drama ‘Boys Over FlowersKim HyunJoong (25) and Kim Bum (22) attracted attention on their appearance together at a fashion show.

Kim HyunJoong and Kim Bum flaunt their friendship when they attended to ‘
2010 Spring Seoul Fashion Week’ held on 26-Mar morning at SETEC, Seoul, for designer Han SangHyuk’s MVIO collection. Yoo SeungHo and singer Jung YeopDo also attended as guests.

Group
SS501’s Park JungMin at Song HyeMyung designer show, actor Lee JungJin will be the main model for the runway for Kang DongJoon designer show. Singer K-Will and actor Kim HeungSoo will attend as guests.

-rest omitted-

Check the video here

Credits : www.ahaTV.co.kr + (English Translation) xiaochu @ Quainte501.com

REPOST WITH FULL CREDITS ONLY

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !