"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, March 9, 2010

!SNSD Yoona offered to join IRIS sequel, Athena

 
Earlier we reported that two major actors would be joining the main cast of IRIS 2, aka Athena: Goddess of War. Since then, many have been wondering who the female lead could be. And although it’s no lead role, we reported earlier that a member of SNSD would be making a cameo appearance. It’s now been revealed that member Yoona was offered the role!
The director of the project revealed that Yoona was their original choice but due to promotions and scheduling conflicts, she was not able to accept. This is most likely due to her appearing on season 2 of Family Outing as a regular.

C: ALLKPOP

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !