"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, April 19, 2011

Sila ajar saya BERFESYEN! Saya Nak jadi macam TAILOR SWIFT malam tu..

  • OoOoOoOoOoOoOoOoOoOp
  • Bapa banyak Ooo dah.. aku bingung ni.. semua dak-dak batch aku dah busy carik baju untuk farewell bulan 5 nanti. aku? 1 habuk pown xda lagi.. Ah.. aku bosan la benda-benda mcm ni. bukan apa.. aku suka majlis macam ni tapi aku xsuka nak carik baju ikut tema. itu yang leceh sikit.
  • Aku mula la risau bila dapat dengar diorang semua dah prepare unt farewell ni.. xkan aku sorang jea yang xprepare apa-apa lagi.OMG!

  • Nak tahu tema farewell kali ni tema apa? tema Masquerade!
  • Batch aku code colour: black and red
  • Aku ingt nak buat EMO
  • Tapi bile fikir balik sesuai kea unt tema masquerade.
  • Huh Tension aku.. serabut.. rasa malas jea nAK fikir.. tapi masa duk berjalan..
  • Semua Jp diwajibkan pakai mask pada dinner malam tu.. Mana pulak la aku nak carik mask ni.. bley x kalau aku pakai disposible mask dekat hospital tu jea? xpew.. aku bley buat penambahbaikan sikit.. huhu.
  • Yang paling aku risau sekali adalah baju untuk pergi dinner tu nanti.. aku xda idea langsung nak pakai baju apa.. blur jea. cm mana ek? bley x korang tolong aku.. kat mana aku bley carik dan tengok fashionx2 unt pergi dinner yang bertemakan masquerade?
  • Kalau bley tolong yea. tolong inform kat aku mana-mana blog ke yang ada tutorial unt dressing ke dinner. 
  • Aku kena prepare duit lagi.. Ah! kan best kalau datuk' yang bley sponsor kea. hehe. ringan tulang aku.
  • Make up lagi! Omg! aku xpandai make up ni. cm mana plak ni.. Aaaaah susah
  • Rasa macam nak pergi anugerah bintang popular jea... future artis maybe?. hahaha
  • Aku search baju dinner dalam net.. belek punya belek terjumpa yang ini
  • Cantik kan?.. tapi xcukup kain la pulak.. camner? teringin jugek aku nak pakai mcm sindarella JP.Tapi aku rasa ok jea kot kalau nak gandingan dengan shawl.Amacam?
  • Tapi kalau aku pakai mcm ni comperm semua orang xkenal aku.. dah la pakai mask.. huhu.. so xnak test kea? Hurm.. i think.. xpayah kot..'TENGAH BERFIKIR..
 
  • Dan apa pendapat korang kalau aku pakai mcm model kat ats ni?? mesti aku  yang paling hot malam tu.. kalah student sem 6 yang diraikan.. huhu..meletop gitu.Huhu.. Btw.. xmungkin aku pakai mcm tue.. Aku rela pakai baju kurung dari pakai baju mcm gini. Errrrr.. besar jea mata male nurse nanti'.
  • So korang apa cadangan korang sekarang?.. any idea.. tolong aku weii.. aku buntu..
  • Nak exam lagi.. Huh.. kena study.. kena fokus.. kalau x habis aku.. so aku lepas ni jarang la update blog ni yea.. tapi aku still aktif beronline..so kalau korang komen aku akan balas..
  • Boley x make up mata aku mcm ni malam tu nanti?..


1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !