"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, April 14, 2011

Disebalik SENYUM KAMBING ada Manisnya...

  • Apakah makna disebalik senyuman seseorang?.
  • Adakah dia ikhlas memberi senyuman ataupun saja ingin mengambil hati kita unt mendapatkan sesuatu yang dihajati.. mungkin.
  • Kadang-kadang senyum tidak membawa apa-apa makna hanya mulut si pensenyum mengukir senyuman.. mana tahu. maybe dia' mengalami tekanan jiwa or stress. Sama lah macam aku.. xpayah cerita pasal orang lain.. kalau aku stress dengan sesuatu kerja tetiba aku akan tersenyum tanpa sebab dan orang lain mungkin bilang aku sedang senyum kepada diorang or aku bisa dicop mental barangkali.. huhu.
  • Dengan senyuman kita dapat menenagkan jiwa dan perasaan yang tengah serabut.. Kita pulihkan melalui gerakan fizikal( senyuman) kalau xpercaya sila cuba.
  • Selain itu senyuman juga merupakan 1 sedekah! so xrugi 1 sen pun kalau kita senyum..
  • Jangan senyum dengan senyuman yang penuh dendam! tahu maksud aku?? senyuman orang jahat... aku paling x suka senyuman yang mcm tu.. menakutkan.
  • Dan jangan tersenyum bila situasi sekeliling dalam keadaan yang xsesuai.. Ini akan menyebabkan orang sekeliling pandang balik dengan panahan mata yang tajam.
  • Dan yang penting bila bosan.. senyumlah!. senyum kambing.. korang akan dipandang sebagai seorang yang ceria..
Bila dimarahi.. beri senyuman kepada tukang marah tersebut nascaya.. dia pasti akan kata kamu ni seorang yang comel dalam hatinya..
So banyakan bersenyum

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !