"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, April 5, 2011

Hormon AKU dah HILANG ke?

  • Hai!
  • Gane hari ni? ada x biawak mati kena langgar depan korang? pasti amat tragis kn..
  • Ermm.
  • Hari ni.. xpasal-pasal aku kena bising dengan lecture disebabkan result yg xberapa ok. 
  • Ahh! tension aku.. tp bley still rilex lagi.. bila la masalah aku ni nak berakhir. bila lah aku bley hidup dengan perasaan yang tenang tanpa memikirkan masalah yang menyerabutkan ni. hadoi..
  • Aku xsuka betol bila ada jea orang yang menganggu perjalanan hidup aku.. ada jea yang xkena..
  • kenapa kita mesti berubah unt jadi orang lain padahal kita sendiri dah kenali siapa diri kita sebenar??. 
  • Aku rasa nak balik penang jea.. malas dah nak buat apa-apa kat sini.. aku rasa mcm nak give up jea dengan semua bile masalah timbul!. aku tewas disebabkan kelemahan yang aku cipta sendiri.. aku lawan tapi aku mungkin xcukup kuat untuk menghadapinyer.. aku xtahu nak cerita kat siapa.. aku malas dah nak bercakap.. aku malas nak berbicara dengan orang or kawan-kawan aku mengenai masalah diri aku..sebabnya aku rasa hanya aku sendiri yang tahu jalan penyelesaiannya.. dan bagi aku.. diorang mungkin rapat dengan aku tapi diorang xmungkin paham apa yang aku nak sebenarnya.. sebab diorang bukan aku.. pendapat diorang adalah bukan berdasarkan hati aku.. so xda apa-apa makna pun.so buat dert jeala dengan masalah aku ni.. biar jea ia diterbangkan oleh angin yang bersilih ganti..

  • So sekarang aku kena start fokus la unt masa depan. aku kena mulakan misi dan visi yang aku tanam dari dulu dan aku akan aktifkan balik hormon unt tingkatkan pengeluaran usaha aku untuk lebih cemerlang.. aku malas dah nak kisah pasal masalah sebabnya masalah kalau kita lagi layan lagi teruk la aku rasa masalah tu.. biar jea ia hilang dibawa arus masa.. aku dah malas nak pedulikan orang sekeliling.. aku nak berdikari laaa.. steady jea.. hidup biar gempak beb! no problem no tears!

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !