"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, February 4, 2011

LIFE: Exam dah dekat yo!

Jam menunjukkan tinggal bebarapa saat jea lagi sebelum masuk pukul 11 a.m. Tup tap tup tapp. dah masuk dah pun pukul 11. Sengal!
Huh bodo la rasa duduk kat rumah tanpa ada apa-apa plan~ any plan?. Plan aku hanya nak update blog ni dan facebuk. Itu jea. Cukup kah?. Hum. aku xbley terus gini lol.Dah mcm ketageh dgn fb dan blog. Nota-nota bertimbun tu x ulangkaji lagi. Next month dah nk exam formatif. Mangkuk betol la aku ni.huhu. Bila duduk kat rumah xrasa yang exam tu dah dekat. rasa mcm rilex jea.


Aku sekarang tengah tgok cite melayu nie kat tv3. Agak best jugak ni. Exclly aku jarang tengok cite melayu tp sekali aku tengok mmg xlepas pandang~agak r. sebabnya ada faktor mcm hero cite tu hensem mcm hero korea.Opps!hampir terlupa HEPI BUFDAY TO MY BELOVED KOREA IDOL-KYUHYUN kalau mcm flowers boy pun i xkesa. hahah. cite melayu ni sebenarnya banyak kata-kata puitis. hanya orang-orang mcm kita jea yang dpat menusuk jiwa. 


Huh kenapa dengan aku ni. aku rasa xsedap badan jea. rasa ada jea yang xkena ni. yg aku ni mula nak fikir bukan-bukan. Tolonglah wahai badan jangan buat aku rasa xsedap badan k~ko nak apa lagi? aku dah beri ko makanan,air n udara yang cukup n vitamin pun tp kenapa ko buat aku mcm ni? huhu kalau la badan aku bley ckp apa yang dia nak. apa yang dia sakit.. kn senang kita nak detect dari awal.Aku takut benda ni melarat sehingga aku xsanggup nak menghadapinya.

Aku masuk Gengblogger. baca updated dari gengblogger semua. ok jugak. rasa xla bosan sangat duduk mengadap blog aku jea. Aku dah bosan siok mengadap blog aku memanjang. huhu.aku baru teringat~Korang aku ada bela pet.Ala pet? not Pet-pet oke. Opps! Aku bela hamster c ala-ala tom and jerry sebab kucing pun ada jugak kat rumah aku.. Lps ni apa plak yang bley ditambah yea? agaknya nak bela ular plak laa. amacam? ada berani.hamster aku ada dua ekor. seekor aku punya seekor lagi kawan aku kc. Scabbers nama hamster yg kwn aku kc n hamster yang aku lagi seekor dipanggil buncit. Mmg tersangat buncit dah mcm kucing yang berbadan 3. Mana xnya.. tahu makan dan tidur jea  dia tu. x memberi apa-apa faedah kepada negara.Abang aku yang tolong jagakan semasa aku duduk di asrama. aku ada gak terfikir nak bawak balik ke asrama tp risikondia sangat besar. Aku dah la duduk di asrama kolej kejururawatan.Nak mampus dengan Mama lai dan Pn.Tan.

Hum sudah la setakat ni. Otak aku dah stuck!

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !