"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, February 21, 2011

LIFE: MALE NURSE sini x HOT!

  • Hari demi hari berlalu..tinggal 10 hari jea lagi dah nak cuti Mid sem!. Huh bahagianya. xsabar sangat. nak rehat kepala hotak ni udara yang fresh kat kampung.
  • Kerja aku bertimbum yang xdisiapkan lagi.. Huh. pening.. pening.. aku malas nak buat sama ni. Bila la nak jadi rajin ni ha?.. 

  • Aku teringat Pn.k cakap kat aku punca aku selalu tidur dalam kelas adalah disebabkan aku xminat dengan pelajaran yang diajar. Hurmm.. first! aku rasa bukan sebab tu tp bila lama-lama aku renung kembali apa yang Puan ckp tu ada jugak betulnya.. aku susah nak concentrate masa lecture mengajar.. bila aku nak concentrate ad saja dugaannya.

  • Hurm.. so sekarang ni aku dah dapat key terhadap persoalan masalah aku ni.. aku akan terus renung dan renung apa yang harus aku lakukan unt selesaikan masalah ni.Huhu. kadang-kadang aku nak tergelak bila aku tengok kwn-kwn aku yang tertidur masa lecture mengajar kat depan. mmg aku akan gelak punyalah dan dalam pertengahan gelak tersebut baru aku tersedar yang aku ni Ratu tidur.. mesti budak-budak kelas aku dah banyak ketawakan aku masa aku tertidur.. kn banyak adegan yang xsedar masa kita tertidur? huhu. MALU kot. Itulah! gelakkan orang sangat. padan muka aku

  • Korang esok kelas Pengarah!. Aku harap dia dah xingat siapa aku..Kalau x.. habislah aku kena aim dalam kelas esok. perhhh! jadi popular sebentar. harap-harap x. Maybe dia lebih akan concentrate unt mengajar kiteorang sbb dia dah lama xmasuk kelas. dah aku harap mood gila dia xdatang esok. 


Korang nak tahu x.. dekat kolej aku ada la beberapa kerat Male nurse. Jururawat lelaki.. huhu.. kenapa? xpernah dengar ada jururawat lelaki kea?.. huhu.. mmg ada tp sikit jea. Ok. agak-agak dlm 40< orang jea. tu pun senior. batch aku xda pun. kalau xsilap 3 tahun sekali pengambilaleurse. Disebabkan diorang ni sikit.. diorang ni selalu dapat perhatian dari Female nurse.. biasala kan.. yang aku ni hari-hari duk mengadap muka lelaki yang sama jea.. lama-lama xkan x jatuh hati kot?? Oppps! xdala.. biasa lah kita kan.. mainan perasaan jea. Aku kalau boleh xnak cari lelaki yang kerja dalam hospital jugak~ cukuplah kalau aku sorang!


  • Ok lah korang.. aku dah xda idea nak tulis apa.. tunggulah unt next entri yea..

nOT In celcom Area ok!

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !