"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, February 2, 2011

JP DIARY: My Uniform of Student Nurse On The SPOT!




JP 2/2010
  • Sori guys sebab aku tukar nama blog tanpa tanya dulu pendapat korang. Huhu. Maybe xsemua yang follow blog aku tahu pasal ni. Aku tukar sbb aku dah bosan dgn tittle kpop virus tu~ Virus is one word yang look very Menakutkan dalam bidang nursing. huhu. bagi aku larh.the most importand thing kepada korang yang follow this blog bcoz nak baca kpop news jangan risau. Kpop is tetap kpop. aku akan update psl kpop seperti biasa tp xla kerap mcm dkpopnews.net update.Biasa larh kite kalau berstatus student tue mesti la agak busy.. so harap korang memahami yea.

  •   
  • Mulai hari ni aku nak taip di blog menggunakan pointer~ barularh mesra pengguna. setuju x?? korang setuju or xsetuju kea aku xkesah. janji aku buat apa yang aku suka. xkan nak tanya pendapat orang dulu padahal minat kita semua xsama.    
 
  •     
Huh minggu ni aku cuti.. bertuah betul tinggal di malaysia ni. banyak betul perayaan. perayaan kali ni adalah perayaan Gong Xi Fa Cai aka Chinese New Year.Ingatkan kolej aku skema sangat xnak kc cuti. Tahu pun nak bagi cuti lebih hari kalau perayaan-perayaan lain tue susah betul nak bagi cuti. Apa pun semua yang terjadi bersebab yea. aku xsalahkan pihak kolej          
Sebelum balik rumah semalam aku sempat snap beberapa puluhan gambar kelas aku.Perhh snap sakan semalam. semuanya posing-posing belaka ni.



  • Yang gempaknyer kiteorang pakai baju uniform nurse. hehe. my first time to upload my picture yang pakai baju uniform nurse. korang pun xsabar tengok yea?.. hihik. Berdebar rasanya nak upload msuk sini. wah.    

  • Aku cuti 5 hari. hari ahad ni balik kolej balik. huh. malasnyer nak balik kolej. exam dah dekat ni wei t aku still main-main lagi. Hum.. susah la aku nanti. aku xtahu apa masalah aku yang menyebabkan kau xbley fokus masa study.. aku rasa mcm dilema~ i dont ckp psl tu. stress rasa. rasa mcm otak ni xnak berjalan.
    Berbalik kpd cuti raya cina. apa rancangan korang ha? nak g buat date yea? kai baju merah.. oppss! wakakaka.
    >btw. teruskan segala usaha korang dalam hidup ni jangan putus asa sebelum sampai ke penamat jalan. sebab setiap jalan yang kita harungi sebelumsampai penamat banyak rahsia disebaliknya.. bile kita sampai di garisan penamat baru kita tahu..
    Hum aku baru tukar plan broadband p1 wimax aku ke pelan wifi `p1 wimax.Baru jea settle semua hutang p1.n then aku tukar kea wifi punya lan sbb ia lebih menguntungkan. harap line dapat!
    Sem ni mmg kena struggle giler wei.. kalau x lingkup aku. kena belajar medikal and surgikal topik.
    Chaiyok!! fighting.. kalau nak jadi staf nurse mesti kena study n lulus exam dulu. Ingat tu!.
    Kesihatan kian sihat~ xnak fikir banyak. jaga badan baik-baik. n jangan lupa makan vitamin

  •  

  • No comments:

    Post a Comment

    Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

    Disclaimer!

    Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

    █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
    copyrightreserved.

    Target selepas 3 bulan bekerja !