"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, February 26, 2011

LIFE: Hope Korang bley SUPPORT aku dari belakang

  • Salam korang..
  • Sihat ke korang hari ni? hope semua orang yang menjenguk entri aku kali ni sihat-sihat belaka yea..
  • kalau xsihat aku as Jururawat pelatih bley check tanda vital korang.. huhu.That enough!.
  • Hum.. Exclly beberapa hari ni emosi aku xstabil.. Emo jea memanjang.. nak kata tengah datang bulan xpun! sebab baru jea habis.. Dont think to much! just to be Open.
  • Hurm aku sebenarnya risau laa.. ada benda yang selama ni aku simpan dan xberitahu kat korang.. xsemua tentang aku bley diceritakan kepada awam kan? so aku pilih aku nak simpan benda dari pengetahuan korang semua. Thank la kalau korang ambik berat pasal aku. tapi buat masa ni aku still xbersedia tentang perkara ni..
  • Sebenarnya.. berani mana pun aku.. yakin mana pun aku di khalayak ramai.. tapi in deep of my heart aku sebenarnya lemah.. hanya diri aku jea yang tahu.. aku sekarang rasa something yang xbaik bakal berlaku ke atas diri aku. xnak sebut tapi aku dapat rasa sebabnya aku belajar benda tu.. aku tahu.Aku dalam proses pembelajaran mengenai benda tu
  • Aku xminta semua berlaku tapi siapa kita nak halang takdir tuhan? walaupun kita xnak tapi dia dah pilih jalan tu untuk kita dan itulah yang terbaik untuk kita. percayalah.. aku buat ni juzt nak tenangkan diri aku.. aku xtahu bila semua ni akan terbongkar... maybe xlama lagi. aku takut tapi pada masa yang sama aku yakin yang Tuhan sentiasa ada dengan aku. Dia xpernah tinggalkan aku.. aku still semua orang yang sayangkan aku kalau apa-aa terjadi kat aku nanti.. Hope semua orang akan menemani aku hingga ke akhir
  • Juz satu jea aku nak korang tahu yang apa yang akan terjadi kat aku... aku xpernah mintak tapi dah ini dah tersurat untuk penjalanan hidup ini.. aku kena REDHA.
  • Harap korang faham.. Tolong doakan kita semua sihat walafiat yea.


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !