"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, June 27, 2011

Fenomena Angry Bird Mengalahkan Si Domokun


Belog Korie hari ini mempersembahkan..

Domokun kegilaan para blogger girl
Aucakk! saya baby domokun. Saya baru mengenali dunia blogger. Sukanya saya dgn dunia blogger sebab sy boleh tengok perempuan yg cute miut sehinggakan sya meleleh air liur.. !jadi better korang jgn tayang sangat Aurat korang dlm laman maya ni.. kesian dekat domokun.-pesanan penaja.



Sekarang masih lagi menjadi kegilaan para-para dan pari-pari peminat patung yg meminati stuf yang cute miut.. Tapi.. sekarang ni kegilaan kepada domokun makin tergugat sejak munculnya patung Angry Bird yang tengah retis di pasaran sekarang..


by ~RiverKpocc

 

 Korang plak suka yang mana? Aku biasa-biasa jea. Asalkan lappy ni ada cukup jeala.. huhu. xdapat bayangkan kalau lappy xda.. 

 

Sambil-sambil tu korang layan jea lagu ni .. ^^




Nota Jjinbbang : Kalau aku terpaksa memilih yang mana satu pilihan aku.. aku akan pilih angry bird sebab dia lagi agresif..^^

1 comment:

  1. yeay saya jadi follower yg ke 799..jom follow saye balik sambil buat blog walking..:)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !