"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, June 20, 2011

Gambar Nora Elena Curang kepada Seth Tan


  • Selamat Malam korang.. hari ni korie nak dedahkan sikit pasal awek cun kesayangan Seth Tan dan Mr.Blogger semua.. hahahaa---> gelak jahat.. Korang ingat muka mcm dia hanya setia pada Seth Tan jea ke?..>Statement apa ni?< Erk..xla.. just nak cakap.. dia ni dah berpunya oke.. nie gambar boyfriend Siti saleha.. btw.. dalam firasat aku la.. orang cun mcm dia mesti ramai skandal kat luar.. agak la.. tapi apa-apa pun dia mmg cantik sangat.. tapi lagi cantik kalau dia bertudung.. tutup aurat mana yang patut.. kenapa e orang cantik suka dedahkan kecantikkan diorang?.. dah biasa.. korang bley tengok pesyen 'Like' di facebook. kalau perempuan cantik jea yang post pic terbaru comperm ramai jumlah orang yg Like gambar tue.. dan bertambah Like tue kalau post tersebut berserta dgn kata-kata yang macam ni.. ' awak kalau awak like gambar ni saya beri kiss kat awak' hoho.. tengok.. memang comperm lps tu ramai mr/mrs anon or familiar akan reply.Mcam mana ek seorang lelaki menahan nafsu yang satu bila tengok perempuan cantik yg tidak menutup aurat.. Apa yang korang rasa ? Kalau aku.. bila aku tengok perempuan cantik aku akan tengok dia mcm korang tengok jugak r tapi xdala fikir benda yang %^$#@$% tu.. suka tengok perempuan cantik.. Sungguh indah ciptaan tuhan itu.. xsalah kalau kita hanya nak menatapi.. Tapi bagi lelaki Awas.. Panahan syaitan yg xdapat dikawal akan buat diri korang dalam bahaya.. so jangan mudah sangat ikut jalan hati tue.. korang kena fikir dengan akal yang waras dengan bermadahkan iman untuk mengawal nafsu korang tu.. Paham?.


Ini mesti mamat kacukan ni!

Agakx2 Seth tan g serang x mamat ni?..

  • Sambung balik pasal tadi... Hurm. perempuan cantik.. siapa xsuka perempuan cantik?.. ada ke?.. 98% lelaki pernah berfikiran nak cari perempuan yang cantik untuk dijadikan pasangan diorang.. dan bagi perempuan mcm aku.. bab2 llaki ni jarang sikit. sebab aku jarang terfikir pasal lelaki kecuali artis kpop.. tapi itu lain la.. tapi sejak menjak ni rasa mcm nak cari seseorang jea.. ntah r.. rasa sunyi.. rasa nak luahkan sesuatu jea kat seseorang.. di manakah seseorang itu berada sekarang agaknya.. dah lama aku mencari..kekeh.. btw.. siapa pun dia still masih xterjawab dan semua tu adalah rahsia Allah swt.. Aku mulai rindu dengan kehidupan Kolej Nursing.. aku rindukan patients aku.. ntah diorang ni sihat ke x.. ntah diorang ingat ke x kat aku lagi.. dan aku rindukan Pn K. dan di sini aku nak cakap yang aku rindukan Nisa.Hope dia sihat jea la e..






 Cuba teka ni lagu apa?

Maaf bagi yang terkejut dengan kehadiran muzik pada blog ini.. saja nak ambik feeling untuk entri ni.. Enjoy

Pics Credit: Oh Bulan!

1 comment:

  1. lelaki nak je perempuan cantik..perempuan pun nak laki hensem..tapi hakikatnya, kita akan terima yang mana berkenan dihati tak kira rupa..=)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !