"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, June 16, 2011

Rasa Romantik,Berdebar,Gembira,Sedih,Geram,Marah dan Sweet dengan Episod Akhir NORA ELENA


 Assalamualaikum w.b.t

  • Fuhh.. lepas lega sebab dah tamatkan segmen perang blogger yang dianjurkan oleh Mr.Ben tadi dengan berjayanya!.. Congrat to my group iaitu KL GANGSTER yang memenangi segmen yang pertama.. Huhu.. nak tahu siapakah member-member Gangster?.. Nah ambik kau ------> sila klik dengan rancak link

  • Apa korang buat pukul 7pm-8pm tadi ha?.. tersengeh sorang-sorang.. ingat aku xtahu..hahah.. sebab aku pun sama naik jea dengan korang sebab masing-masing excited nak tengok apa kesudahan drama bersiri popular tv 3 iaitu Nora Elena.. Ada yang tengok tadi hanya disebabkan nak jadikan tajuk hangit dalam blog.. yea ah.. Nora Elena kan mendapat sambutan hangat dari pembaca blog.. so memang benda ni perkara yang normal ler bagi seorang blogger untuk mengangkat isu ini ke dalam blog masing-masing..

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgN62NABO6MIv52F4CXaPHToEzGlkGNNuZvK_3cKAkyu3GJdWiWrCkPXqlPSs4RFbZM33bB2CxB_XfpjnDeqyKHto-WbcfUDm7HfNMXSo9adllcxoLU2EkxpjPJTfpJAgwtPJyyeV_LJ3g/s1600/nora+elena+download+episod+youtube+lagu+tema.jpg
Aaron Azin-Seth Tan bersama dengan Nora Elena-Sito Saleha

  • Sebelum ni.. banyak betul jenis ending Nora Elena yang digempar gempurkan oleh bloggers lain tapi apa yang aku tengok satu ending pun xkena.. kekekekeh.. termasuk ending yang aku reka dalam segmen khas nora elena yang dibuat oleh Ben Ashaari pun lagi xkena~ tapi untuk watak Yvonne kena jugak r dengan cerita rekaan aku.. Yvonne jadi gila last skali.. sepatutnya diorang bagitau yang Yvonne dimasukkan ke dalam Hospital sakit jiwa Tanjung Rambutan tapi disebabkan duration drama xmengizinkan director pun buat simply.. juz kena tangkap dgn polis dlm keadaan terjerit-jerit nama Setan tue.. Hurm..

  • So ending tadi.. korang puas hati x?..  kalau xpuas hati aku sarankan kau buatdrama sendiri dan jadi director.. Ok?.. hahahah.. terbaik.. kalau xcukup pelakon.. aku bley jadi pelakon kau.. kekekeh.. dapat jugak aku nak glamour dengan seth tan yang macho tue.-_____________- beb! gurau jea wei.. take it easy la wei.. jgn siyes sangat kalau baca coretan aku.

  • Dan bagi korang yang terpukau dengan kecantikkan nora elena-----> sampai tengok muka mak sendiri terbayang nora elena-Siti saleha nama sebenar.. aku ada berita baik kat korang.. Nah masuk sini Siti Saleha kat sini korang bley dapatkan berita terbaru Siti saleha..Nak balas gambar dia pun bley kat situ.. mana r tahu.. ada yang nak buat penghias destop lappy kea.. hahah.. wutever.. ikut korang la.. asalkan korang bahagia..

Itu jeala kot.. xda idea dah. lepas ni aku nak blogwalking ke blog-blog geng KL GANGSTER! JOM FOLLOW!..

3 comments:

  1. thanks sebab sudi jenguk my blog...dah follow dah blog korie..:-)

    ReplyDelete
  2. Ziarah Kembali...n Follow u oredy...hehhee

    :)

    ReplyDelete
  3. aaaaa~ tatau nk komen pe sbb keen xpernah tengok pon cite tu.. ^_^

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !