"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, September 25, 2011

Gelak Sakan Bersama Running Man !

Crew running man yang sengal -sengal belaka ! 

  • Running man merupakan tv show korea yang mesti ditonton pada abad ini.. Program realiti ini sangat berlainan dari tv-tv show yang lain.. Kenapa ? sebab tv show ini berkonsepkan humor yang berpanjangan sambil mengejar kemenangan dalam setiap cabaran yang dikenakan pada krew-krew running man.. Ok untuk lebih jelas.. mcm ni..  Ahli tetap running man mempunyai 8 orang..  dan bagi setiap episod ada 2 artis jemputan (samada dalam group or berseorangan) yang turut menghangatkan cabaran ini.. 8+2+ = 10+ orang.. 2 kumpulan akan ditubuhkan iaitu kumpulan berbaju merah dan biru..  so Red fight Blue la.. 


  • Setiap cabaran dimulakan dengan mencari kod rahsia running man.. diorang akan ditempatkan di satu kawasan yang besar dan popular di sekitar seoul ( ini adalah satu rancangan realiti yang mempromot tempat-tempat menarik dan sesak di korea)  contoh : Muzium, Shopping Complex, Menara, Stadium dan sebagainya..  jadi memang gempak r! cabaran yang dikenakan kadang-kadang dah mcm Mission Impossible dah aku tengok tapi kadang-kadang bengong-bengok jek.. haha.. cabaran yang xkan difikir dek akal..korang akan jumpa dalam rancangan ni.. setelah cabaran bermula tempat tersebut akan dikunci sehingga mission complete.. pernah x tengok shopping complex dikunci seperti dalam penjara ?.. dlm ini ada.. fuhh! gempak r.. diorang kena berlari ke sana dan kesini.. tiada dah yang ayu dalam tv show ni.. semua bertungkus lumus untuk menang dalam setiap cabaran.. plus, setiap episod membawa seribu humor didalamnya.. memang best r.. xbosan kot! pasti.. sebabnya.. aku xboleh blah betul dengan bunyi-bunyi background,gambar-gambar dan skrip-skrip tambahan yang bodoh-bodoh semuanya.. bengong jea.. hahaha.. kalau korang gemar menonton tv show korea. pasti korang bingo! apa yang aku cuba terangkan ni..


hahaha.. ini best!


Rancangan realiti yang betul-betul buat aku hilang stress sepanjang waktu ini.. inilah dia Running Man ! Jom layan.. sangat best ! x rugi kalau download.. sekarang dah episod ke 61 !


Menonton/Sedut (download) Setiap episod Running Man secara online disini  




Ini ahli tetap running man sepanjang episod ..



Nota Jjinbbang : Fuh! xlarat sungguh aku nak gelak jea bila tengok rancangan ni..  bodoh  +  triple sengal !  jurukamera running man memang memerlukan stamina yang kuat r sebab diorang turut kena berlari untuk merakam aksi krew-krew running man dalam setiap cabaran.. fuh! letih..



1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !