"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, September 19, 2011

Jom Berjiwang Sambil Studi Bagi Menghilangkan Stress!



Exam exam exam.. kalau jadi student inilah jawabnya.. ada je exam kan.. Aku sebenarnya xsuka bebenor bila ada exam bertulis ni.. adoiyai.. Pepun suka xsuka tetap kena ambik exam jugak.. sabar jeala yea nak.. nak berjaya dalam hidup mesti r kena usaha lebih sikit kan.. so jangan mengeluh lagi.. please! pergi studi.. btw, aku xdapat nak studi berterusan kalau aku hanya mengadap buku jea.. aku akan pasang lagu yang boleh memberangsang perjalanan pembacaan aku.. untuk  studi kali ni aku pilih lagu ni..

Aku ucapkan selamat menduduki final exam bagi kekawan di UITM ! Exam korang dah start dari semalam kan.. btw.. gudluck! dan xlupa jugak buat senior aku.. Diploma In Nursing under SPA yang telah menduduki semi-final pada hari ni dan esok.. (sem 5,sem6) gudluck jugek!..  Paper aku start lusa-jumaat.. Start with medical ---> surgikal---> Obstetric---> Gynae--->Paediatric.






Nota Jjinbbang : Hari ni hari last kerja di wad O&G ! Sedih... xdapat nak susukan dan mandikan baby dah lepas ni.. 



4 comments:

  1. gud luck korie..btw GA akk tu dh kluaq result..tolong email no hp korie eh..hadiah misteri..:)

    ReplyDelete
  2. korie!!! gudluck tau... wat btui2 na... hehehe...

    ReplyDelete
  3. Gud luck exam korie... Result biar gempak K....

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !