"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, December 13, 2011

Muzik video Kpop terbaik "Best Music Video" at MAMA 2011


Seperti yang aku jangka.. mv kpop yang paling best dimenangi oleh bigbang dengan menaruhkan music video terbaru diorang iaitu LOVE SONG.. A big Congrat to them yoo! daebakk!.. Official Mv Love song release on 13 april 2011 dan aku ada update mengenai Mv Love Song ini pada entri http://pinkexia.blogspot.com/2011/04/jom-sedut-bigbang-special-edition-album.html


Thank to Mnet Asian Music Award (MAMA) kerana memilih lagu bigbang sebagai pemenang !
btw, award ni dah lama lepas.. pada 29 November 2011 berlansung di Singapura.


Selain tu, Super Junior pun menang jugak ! Album of the Year – Super Junior (Mr. Simple)
Wah! nampaknya semua group kpop yg aku minat dapat anugerah neh! wah3! 


So, korang semua.. jom ah tengok muzik video kpop terbaik neh! jangan risau.. aku jamin korang xkan kata lelaki kpop ni gay! bigbang truly man yo!
sebenarnya xda istilah gay dalam kpop.. 
yang hampa duk tengok video pelik2 tu semua tu betul tapi itu hanyalah fan service yang dilakukan atas arahan syarikat rakaman diorang unt tarik peminat international terutamanya negara barat.. that y lol.. 

 
LOVE SONG-BIGBANG


Kenal V.I.P ? ala group mpop yang ditubuhkan oleh KRU. adam pun ada sekali.. diorang popular dengan 'lagu sedih' ok, konsep v.i.p ni boleh dikatakan mcm meniru kumpulan kpop iaitu Bigbang.. ah group kat atas ni ah dan masa konsert inspirasi coca cola baru-baru ni V.I.P ada buat persembahan.. aku baru terperasan yang ada sorang member v.i.p ni muka sama mcm daesung (bigbang) dan gaya dia mcm taeyang (bigbang) hehe.. ada x yang perasan?? hahaha btw, kumpulan mpop nih oklah bagi aku.. xmengecewakan.


#dahla letak nama V.I.P , VIP  tu sebenarnya  nama rasmi peminat BIGBANG seluruh dunia.
xpercaya?.. tengok ni VIP
ok.. maybe kebetulan..






#hari tu xdapat update.. sebab bb rosak..


1 comment:

  1. woww.. music k-pop jugalah yang menjadi pujaan generasi skrg.. ehehe... mesti Korie ni pun da ala2 k-pop kan... ehe

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !