"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, March 20, 2010

![news] Yoona 'Still Pretty Dressed As A Guy'


SNSD's Yoona made an attempt to dress up as a guy. She transformed into a boy in black suit in SBS's Family Outing Season 2 (FO2).

The episode took place at Jun-nam Kwang-yang Sum-Jin Village, with a request to advertise the 'Plum Festival'. 'Mr. & Ms. Plum Contest' was held, female members becoming Mr. Plum, while male members became Ms. Plum to show off their individual talents.

Yoona performed Shinhwa's 'Wild Eyes' by transforming from a cute and pretty girl into a handsome boy. She reenacted the chair dance perfectly and made everyone laugh by saying that she was 'a guy looking for employment who hasn't even gone to military yet'.

Handsome boy Yoona and the best 'Mr. & Ms. Plum' chosen by village representatives will be revealed on March 21 on FO2.

Credit: Osen
Translation: typicalharu@soshified.com/forums
shared: dkpopnews.net

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !