"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, July 27, 2011

Entri Khas Buat My BBF Syafiqah Hani

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Khas buat si manis Hani yang ku sayangi.. ^^

  • Hani beberapa minit yang lepas hang dah menjangkau umur 19 tahun.. so ini adalah entri khas buat kau.. aku akan gunakan keistimewaan aku sebagai blogger unt buat entri khas ini.. selama ni hang cakap aku ni seorang blogger yang obses sangat.. sampai xda masa dengan kau.. dan whatever la.. kan kan kan ? hang pernah mesej aku dan luahkan semua ketidakpuastian kau pasal aku. aku dengar dan aku tetap xberubah.. kan? dan lama-lama kau dah faham peragai aku.. jadi bila aku xmesej kau ke xcall kau kea kau dah tahu apa yang aku buat .. 'mesti online' itu yang kau bayangkan dalam pemikiran kau kan. kekeke..


  • Btw.. aku nak imbas kembali sejak aku berkawan dengan kau.. Kita mulakan persahabatan ini pada form 3 right ?.. masa tu tahun 2007.. Masa tu aku pelajar baru SMKSA.. Aku xbaik sangat dengan kau masa ni.. aku lebih kepada group belakang memandangkan kau dari group depan.. haha.. tapi kita tetap kawan kan masa tu.. 


  • Naik tingkatan 4 hubungan kita dah mula nak rapat.. sebab banyak perkara yang kita lakukan bersama.. kan?. haha.. Ingat x lagi Cikgu Lucas? Aku rasa dia yang buat kita lagi bertambah rapat.. latihan tarian tue.. aku dah hilangkan gambar tarian tu.. hang masih simpan x?..  btw.. masa tingkatan 4 kita banyak main jea kan?..wakaka.. honeymoon katakan..


  • Tingkatan 5.. Kau pengawas yang skema .. haha.. gurau je weh.. memandangkan aku hanya student nakal berbaju putih tapi tetap mengikut peraturan sekolah..cuma aku kerap datang lambat ke sekolah..=_= .. Btw.. masa tahun tu aku banyak menghabiskan masa aku dengan Si A berbanding kau.. tapi dalam masa yang sama jalinan persahabatan kita dan semakin kukuh dalam hati masing-masing.. betul x?..  kita semua 1 geng kan..  kau,aku,arina,fisha,shima,anis,asmah,akma,fatin,ain,fifah,yam dan yang lain..=_= maybe aku dah tertinggal beberapa.. xlupa jugak kenapa si farid sani,firdaus,amin dan yang lain.. semua tu masih dalam ingatan.. kita ada ke gambar kelas?..btw.. kelas xkan meriah kalau xda kau hani!.


  • Lepas Spm.. dapat result.. kau dan aku mohon SPA. Untuk panggilan pertama kita berdua jea yang berjaya dalam temuduga..  kekawan lain maybe xda rezeki.. masa tunggu result tu aku selalu mohon kau dan aku dapat masuk satu kolej kejururawatan yang sama tapi.. apa kan daya.. keputusan akhirnya keluar.. kau dapat di Selatan dan aku dapat di Utara.. memang sangat jauh.. bila aku tahu tu.. aku terdiam jea.. Ahh.. mcm malas jea nak pergi sebab aku xminat sangat dengan bidang jururawat tapi aku pergi jugak sebab parent aku.. btw. aku still gembira sebab kau ada bersama aku dalam bidang yang sama walaupun belajar di lain tempat.. sekurang-kurangnya kesusahan aku untuk belajar tetap kau rasai.. kan.. so aku bersyukur sangat wey..


  • Start masuk bidang nursing ni la kita jadi rapat.. Setiap masalah aku.. masalah kau.. kita saling bertukar.. kau tahu kan apa yang dah jadi dekat aku masa akhir sem 1 hingga sem 2 dulu ?.. aku mengalami satu ujian yang memang bagi aku terlalu berat.. aku takut.. aku risau.. semua yang aku buat xkena.. aku bersedih jea setiap hari.. aku xtahu nak control emosi aku masa tu.. aku hanya ada kau jea yang aku percaya untuk aku luahkan semua kerungsingan aku masa tu.. Terima kasih la weys sabab kau selalu ada bila aku perlukan kau..  setiap nasihat yang kau beri memang bermakna bagi aku k.. so aku bersyukur sangat sebab adanya kau dalam hidup aku.


  • Engkau punya masalah pun berat jugak kan?.. yea.. aku tahu.. tapi macam mana pun kau kena tetap tabahkan diri kau tu k.. kita sama-sama ada masalah.. yang penting.. jangan sesekali kita salahkan takdir ok.. kita kena berani untuk survive hingga ke akhir.. aku ada je bila kau perlukan aku cuma kadang-kadang tu komitmen aku kepada benda lain yang menyebabkan aku kurang mesej kau.. sorry la wey.. Tapi aku tetap call dan mesej kau kan ?.. huhu.. hope kau faham aku k..


  • Dan akhir sekali.. aku ucapkan SELAMAT HARI LAHIR ke 19 Tahun! Bila nak 20 Ni wey?.. aku sekarang 18 tahun 9 bulan baru.. kau dah jadi Noona dah sekarang.. haha.. aku kekal awek muda.. wakakaka.. k.. Xsabar nak jumpa Raya nanti.. balik Penang k! jangan balik KL.dan satu lagi.. aku harap kita sama-sama dapat graduate sekali k!..Hope sesangat. InsyaAllah.







Ok! Lagu ni spesel buat kau k!




LUV U BEB!

Maafkan aku yea kalau aku ada buat salah dan sakitkan hati kau k.. aku ni memang mcm ni.. aku sendiri pun xtahu mcm mana nak ubah peragai aku dah ^^


1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !