"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, July 9, 2011

Hari Gathering Bershit yang Kepoh!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

 
  • Selamat hari bersih seMALAYSIA la yea.. nak pakai baju digi pun rasa nak xnak jea.. mana tahu japg kena tahan dengan polis ke.. naya kot.. huhu. 1Malaysia kecoh dengan Perhimpunan haram BERSIH yang dijalankan hari ini sekitar kawasan Kuala Lumpur.. tempat lain pun ada jea tapi xsebesar di KL. Sebab tu banyak jalan di KL telah ditutup..Dengar kata nak berhimpun di Stadium Bukit Jalil.. btol ke? harap-harap hampa berjaya la noh walaupun sanggup membawa ubat gigi untuk dijadikan penawar gas pemedih mata yg telah dilancarkan oleh Polis. Grrrr.. Kepoh betul dunia politik sekarang.. xda masa aku nak layan.. biar la korang semua nak buat perhimpunan demokrasi ke menatang apa ke.. asalkan korang bahagia dan xsabitkan kehidupan aku sekarang.. okeh? berehhhh
Ain, sya,kak yan,Acai..dengan bangganya berposing sebab dlm keadaan kenyang.. padahal aku nak ambik pic doktor yg ada kt depan aku tue.. kah kah kah.. Muka mcm mamat 'Korea' tu.. haha.. xdalah. saja jea.
  • Hurm.. blogger tetap blogger.. hari ni aku cuti.. rilex jea kt kolej.. baru balik dari makan dengan kekawan aku.. Makan Nasi Goreng Daging Merah.. Perhhhh.. berasap kot rasa dia.. hurmm selalunya aku makan kt kafe kolej jea tp disebabkan hari minggu kafe kolej cuti umum so terpaksa makan di kafe hospital. Kira ok lah tu.. kalau x hari-hari makan dari masakan orang yang sama.. jemu lol!.
2 Pinggan nampak?..haha
  • Yang korang plak buat apa hari cuti ni? g pawagam yea? wah wah wah.. filem apa? nanti buat review ok dalam blog.. aku nak baca. grrr. nak tengok xdapat.. xmampu g pawagam walaupun masih awal bulan.. kah kah kah.. aku hanya mampu sara hidup di kolej jea tu pun kena berjimat cermat.. biasala kan hidup sebagai student kolej. macam ni r.. kalau yang berduit memang mantap kalau yang xberduit bley cakap sempoi jea lebih ala-ala mcam Zizan dalam KL Gangster.. 

  • Berbalik kepada BERSIH.. Korang yang duduk sekitar KL dan tempat-tempat yang disenarai hitamkan.. korang xyahla keluar rumah untuk benda yang xpenting.. takut korang jadi mangsa keadaan.. kalau penting sangat baru kuar.. tue pun kena berhati-hati ok.. Tapi bagi aku geng-geng BERSIH ni xdalah merbahaya sangat kalau  diorang ikut etika BERSIH yang sebenarnya.. takut ada yang langgar etika perhimpunan jeala.. grrrrr.. just berhati-hati jeala yea.. dan 1 lagi xpayah la korang p gatai-gatai join da club Perhimpunan of BERSIH.. walaupun ala-ala macam gathering bloggers la plak..tapi yang ni ganaz lagi... huhu..sebab xpasal-pasal nanti kena tangkap dengan polis walaupun korang xbuat apa-apa.. just folllow perhimpunan pun xpayah r.. nanti xpasal-pasal mak dan bapak korang kena panggil.. xkesian ke ha?...Biar yang berhati politik mcm kerikil je yang perjuangkan semangat diorang tu.. Kalau korang setakat student.. xpayah r dok gatai sangat join..baik siapkan kerja yang lecture kasi.. sebab benda ni dah menjadi rusuhan.. so polis akan bertindak tegas untuk kawal dari berlaku sebarang perkara yang serius terjadi.. okeh.. Polis just buat kerja.. xpayah nak maki hamun diorang.. Well..Perlu bantuan dari Nurse x? hahaha.. 


Jom Terjah Blog Promotion dari Segmen We Got Connected :
  1. http://takeshykurosawa.blogspot.com/
  2. http://duniablogkucikash.blogspot.com/

1 comment:

  1. dulu minat gila cerita winter sonata. tak pernah miss walau satu episod pun XD

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !