"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, July 31, 2011

Pra-Hadiah Untuk Pemenang Giveaway Kpop Contest !


Salam.
2 hari ni agak sibuk sedikit.. dengan Oral Bi.. Outing lagi.. sana sini..grr.. sungguh memenatkan.. dan hari ini sabtu sepatutnya aku cuti tapi kelas ganti diadakan untuk mengantikan cuti Hari Raya nanti.. so hari ini ada kelas.. grrr.. penat syss.. Nasib baik kelas sampai pukul 2pm jea.. mai buat sampai pukul 5pm.. kan xnaya aku ?.. Thank lol dekat lecture aku yang sangat sporting tu ^^.. Best giler kalau semua lecture aku bertukar jadi macam dia.. =_=




Btw.. semalam aku xhupdate apa-apa dekat blog sebab penat sangat Outing.. Aku g settlekan korang punya hadiah.. Giveaway Kpop Contest.. grrrr.. So sekarang aku xpayah nak pening kepala pasal hadiah korang dah pasni.. selagi aku xsettlekan benda ni selagi tue la aku xtenang.. =_= haha.. sekarang tinggal nak post kat korang jea. ada 2 orang lagi yang aku xdapat alamat rumah.. cm ne ni? korang yang xberi maklumat dekat korie cepat sikit ok.. Korie dah beri feedback pasal kemenangan korang tue.. Sorry bagi yang beri maklumat lambat dekat Korie.. Korie dah siapkan keenam-enam badges.. Yang xberi lagi maklumat tu korie dah buat badge kat korang.. harap korang suka la yea.. =_= . Maaf sebab xbley nak tunggu korang yang lambat beri maklumat pemenang dekat korie sebab korie dah xda masa dah nak buat benda ni lepas ni.. ok.. harap korang faham..so sekarang.. yang xberi maklumat diri lagi sila tonjolkan diri anda dengan submit nama, alamat dan no telefon ok.. Itu je yang penting setakat ni..


Ada apa nak beritahu Korie? sila sila.. sila.. kalau ada apa-apa masalah just slow talk jea dengan korie k.. Korie Ok jea..


6 comments:

  1. takper korie kiter faham =) tapi nt wat la kontes bagi badge lagi.hihi.n bagi xidi menang k! thanks!

    ReplyDelete
  2. sorry,korie..for being late..sy almost lupa pasal details tu..anyway sy da anta nama and address tu kat email korie..thanks bt contest ni:)

    ReplyDelete
  3. wahh tahniah buat semua pemenang Giveaway ni..

    anyway selamat berpuasa juga ya buat KORIE.. moga ramadhan ini akan menambahkan amal dan ibadah kita.. selamat berpuasa.

    Ikhlas ~Gen2Merah~

    ReplyDelete
  4. owh,sory bebanyak..
    saya trima je button ape2 pon..ehehe..

    ni information sy..
    name : nur athirah binti m.sukrey
    email : hatenlurve@gmail.com
    alamat : lot 2345,kampung dewan beta,15100 kota bharu,kelantan.

    ~sory~

    ReplyDelete
  5. soo sorry about that..I'm on my way to move out..so,sy ltak name kawan sy and alamat dye..hope u understand..

    Nama:Qaireena Shahirah bt. Zainal
    Alamat:No.29Jalan P9G 1/4,Presint 9,62250 Putrajaya
    email:hot.cool.cat.cookie@gmail.com(my email)

    Sorry for being late,
    Thank you for waiting and remind me about it.

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !