"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, July 28, 2011

Skuad Harimau Tumbang dengan Singa sebab Singa yang lebih banyak Bulu!


 



Keputusan pusingan kedua Malaysia Vs Singapura 1-1

So maksudnya.. Singapura Menang secara keseluruhan dalam game ni.. pusingan pertama Singapura mendahului Malaysia sebanyak 5-3 .. So bila campur dengan game kali ni keputusan penuh adalah


Malaysia 4    

Singapura 6



  • Ahhh.. aku tengok live dekat tv td.. geram rasa!! asakan minit-minit terakhir tu macam nak masuk jea tapi last-last xmasuk pun.. aku yang tengok ni yang stress lebih.. maki hamun pemain yang terbabit.. mcm aku jea yang pandai.. grrrr.. btw.. mmg geram r sebab Malaysia xdapat nak samakan mata dengan Singapura.. Aku ingatkan boleh dapat... Bongokk! betul geng-geng yang suluh lampu lazer hijau tue.. aku xkisah r dari negara mana tp xpayah r main suluh-suluh lampu pas tu.. apa daa! sakit mata tau x.. btw.. Sebagai penyokong Malaysia aku memang rasa kecewa derr. sebab game kali ni skuad Harimau kalah.. dan bonget betul pemain-pemain Singapura tue.. masa-masa akhir barulah nak jatuh tengah padang.. cedera sana la.. sini laa.. termasuk la si gol keeper tue.. Erh! geram rasa!! BTW.. KFCM memang penjaga gol yang bagus! sebab dia selamatkan bola yang free free jea bley masuk gol untuk singa masa minit-minit terakhir tadi.. kalau x jurang perbezaan mata kita denga singa lagi bertambah weys.. grrr.. Thank god.


Ok ini adalah pendapat peribadi korie yang masih dalam keadaan EMO.. xda kena mengena dengan korang!


3 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !