"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, July 21, 2011

Susahnya nak Luahkan Perasaan


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

  • Aku nak luahkan perasaan aku dekat 'Amal Espraza' yang aku suka dekat dia.. tapi xberdaya. sebab dia dah berpunya.. how come? so aku biar jeala yea.. maybe ini hanya perasaan suka-suka sahaja..Biar ia mati terkubur.. ok..=_= tetiba

By logoistics086

  • So hari ni kelas seperti biasa.. banyak rilex jea dalam Auditorium.. Aku sempat lagi update dua entri dalam kuliah tadi.. memang slumber jea main lappy masa dalam kelas di Auditorium.. ;D Korie memang bukan pelajar yang berdisiplin.. Oh yeah!. dalam kelas tidur.. sembang.. bising..kerja aku lah tue.. bila kerja group aku buat busy.. menyibuk sana sini.. lepas siap kerja bahagian aku..aku tinggal dekat ketua group jea.. kah kah kah.. tapi kalau presentation aku On jea.. Suka cakap dekat depan orang ramai guna Mic.. so xjadi masalah untuk presentation ! 



  • Aku pernah pegang jawatan ketua kumpulan masa sem satu dulu.. perhh.. memang busy la.. Assigment ketua kena uruskan sehingga siap.. edit yang mana patut dan kawal anak buah buat kerja.. bila pembentangan ke .. apa kea masalah.. ketua kumpulan yang akan dipanggil dulu. so bila jadi ketua memang agak memenatkan.. jadi untuk sem-sem yang akan datang xkan ada ketua kumpulan yang maintain status ketua dalam group. sebab nak bagi semua rasa mcm mana tanggungjawab seorang ketua tu..



  • Tapi best jugak r dapat jadi ketua sebab kita ada kuasa nak arahkan diorang buat kerja.. so bila fikir balik jadi ketua kumpulan ni nice jugak kiranya.. 




Nota Jjinbbang : Sangat letih sebab kehilangan darah yang banyak.. Menses hari yg ke-13 ;(

4 comments:

  1. ktua kelas bes.. dpt mkah lebih lec bg...teheee

    ReplyDelete
  2. yeke jadi ketua kumpulan boleh arah2 ni?? huhuhu..sebab dalam kumpulan MO semua diberi tugas sama banyak je, xde arah2 anak buah ni..cuma ketua tu akan buat cabutan undi untuk siapkan tajuk2 yang patut ada dalam asgmen tu.. huhuhu.. editing pon buken ketua kumpulan but sape yang bahagian dia isi paling sikit..mostly orang yang pengenalan dan penutup akan ajdi editor.. huhu

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !