"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, January 28, 2010

Idols with the same ages as the Big Bang members [MISC]

A lot of you probably know this but in Korea, when you are in the same age group with someone, you can consider him/her as your friend (chingu). Korean netizens made a chart comparing the ages of current idols. Below are the age groups which Big Bang members are included.

Idols included in this chart:
After School, Brown Eyed Girls, Super Junior, 2NE1, Davichi, DBSK, SS501, T-ara, Cheon Sang JiHee, 2AM, 2PM, MBLAQ, Big Bang, Kara, Wonder Girls, BEAST, UKiss, f(x), 4Minute, SHINee, FT Island, SNSD, Rain, Se7en, BoA, IU

Red wording – Eldest in the team
Blue wording – Youngest in the team






Source: Sookyeong
credit : bigbangupdates

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !