"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, April 30, 2010

!Rain, “There was once a female fan thought she is pregnant with my baby”


Singer actor Rain reveals that he has been threatened (?) by a female fan who claims that she is pregnant.
He did a guest appearance on SBS show recently when he revealed the shocking episode. Rain said, “There was once when my house was under renovation, and a stranger woman had entered my house and I saw her sitting down.” He revealed that when he asked the woman who she is, her reply was “I’m pregnant with Rain’s baby.”
It turned out that the woman is a little mentally unsound. Rain joked, “It seems that there is one woman from each country who is pregnant with my baby.”


Meanwhile, the show will air on 5th May at 9pm on SBS ETV.
 
S:Newsen ll c:k bites

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !