"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, April 29, 2010

![News] BEAST to fly to the States on 28th April to take part in Hollywood Bowl Korean Music Fest


BEAST will perform in the States for the first time after their debut.
According to Cube Entertainment on 28th April, “BEAST will be flying to the States on 28th April to take part in the annual event ‘Hollywood Bowl Korean Music Festival’.
The 8th Hollywood Bowl Music Festival will be held on 1st May in LA Hollywood Bowl. The group has been receiving lovecalls from other Asian cities like Thailand, the Philippines, Taiwan and China. And in January, they flew to Taiwan for promotions and were well received by fans there.
Meanwhile, the group is preparing for their followup hit after their latest song ‘Shock’ did well winning them their first #1 on music shows.
Source : SportsChosun
Credit : Sookyeong

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !