"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, April 21, 2010

!SNSD share their drinking stories

On the upcoming episode of Win Win, the pure and innocent girls of SNSD revealed their drinking habits. Yes, you read correctly. Girls’ Generation drinks alcohol.
The girls confessed that though they don’t drink often, they do drink from time to time.
Tiffany told a story about Sooyoung, “Once, Sooyoung drank a can of beer and came back to the dorm with a very red face. So I asked her, ‘Did you drink?’ and she said to me, ‘What? I’m not allowed to drink?’”
Tiffany revealed Jessica’s habits.
She said, “Jessica always makes calls when she drinks.” Jessica added, “I always make arrangements to see my mom when I drink and the next day when my mom comes to see me, I say, “Mom, why are you here?’ I never remember anything.”

s: allkpop

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !