"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, December 21, 2010

Eunhyuk in Danger of hair loss?

Eunhyuk in Danger of hair loss?




Singer Lee Seunghwan advised Super Junior's member Eunhyuk to be careful of hair loss.


Lee Seunghwan appeared in the MBC Every1 talk show Super Junior's Foresight and revealed, "I've experienced hair loss for 17 years. Currently, I have fully recovered."

He said, "I can tell if someone has hair loss by looking at their forehead." After checking Eunhyuk's forehead, he warned Eunhyuk, "there's a sign of M on your forehead, you are in danger of experiencing hair loss."

Afterwards, Eunhyuk could not hide his feeling of embarrassment.

Meanwhile, Lee Seunghwan also revealed his story about removing his appendix for his concert. The episode will air December 22nd at 5PM.

Source: TV Report
Translated by Minnie @ SUJUISM.BLOGSPOT.COM
TAKE OUT WITH THE FULL CREDITS
DO NOT ADD YOUR NAME TO THE CREDITS

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !