"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, December 19, 2010

Misz Them All~ Finally we Meet after the last raya


Yah.. finally jumpa balik selepas beberapa bulan xjumpa sebab berpisah unt meneruskan pengajian masing-masing. Mempunyai misi yang sama iaitu ingin berjaya dalam hidup.. yah.Lol~ siapa yang xnak berjaya dalam hidup??.. kui3. Akma yang uruskan date dan tempat perjumpaan ini. so kat sini dengan jutaan terima kasih diucapkan kpd gadis comel yg bernama Akma~wink.Perjumpaan ni ataupun korang lebih mengenali sebagai reunion. biasala kita kn.. kalo lama xjumpa nan kawan-kawan lama xsah kn? Betul x kalau aku cakap kawan sekolah lebih rapat dari kawan sekerja? mana xnya. kawan sekolah adalah kawan yang sama-sama membesar dalam menjalani kehidupan di sekolah yang banyak mencetuskan kontroversi di sekolah~pengalaman yang xdpat dilupuskan sampai ler ke tua. kalau ada gambar lagi larh bermakna? yea x?.. sebab tu la zaman skang ni gambar memainkan peranan yang penting dalam kehidupan kita.. teknologi pon.. apa gunanya facebook kalau tiada gambar?. n apa gunanyer Iphone or Blackberry korang yang canggih tu kalau tiadanya gambar? n apa gunanyer blog kalau tiada gambar?..  Sebab itulah gambar merupakan peranan utama dalam kehidupan kita~ gambar dapat mengingatkan kita perkara yang dah dilupakan.. so lps ni aku kena upload byk gambar kenangan aku bersama kawan-kawan aku kat blog ni.. so lps ni.. masa aku dah tua aku bley buka balik blog aku ni n usha blik gambar-gambar kenangan masa zaman muda-muda dulu. hua-hua-hua.Xsabar aku nak tua.. hik3. ada ke plak. Ok. cerita pasal reunion aku ni.. reunion dak2 kelas 5 Berlian masa tu tahun 2009~ tahun lepas ler wei. Aiseyy.. baru setahun.. dah buat reunion.. apa la sangat reunion ni? kalo nak berbanding dengan reunion dgn dak2 kelas yang berpisah 10 tahun keatas.. 5 tahun keatas pun dah cukup.. huhuh. tp bagi aku reunion ni reunion yang bermakna dalam hidup kami~aku dan kwn2 yang lain++ Arina,hani.Anis,Asmah,Afishah,Hashimah,Akma++ kami berlapan jea.. ala kelas aku ada 15 orang jea. yang lain xdapat datang sebab ada hal masing-masing.Kiteorang makan Ayam. Huhu.bukan ayam hidup k. ayam berstatuskan kfc. apa la sgt kfc? ala.. ini jea yang mampu. xpe..korang tunggu lagi 5 tahun. InsyaAllah kami semua xkan buat dah reunion kat kfc.Kita buat kat Seoul sambik menikmati salji-salji yang jatuh ke bumi seoul.. hahaha.. Ini yang aku nak. sambil menyaksikan persembahan Super Junior secara live. ada lagi ke suju lps 5 tahun ni?? huh. selagi ELF ada SUJU pasti ada. so kwn2 yang berstatuskan ELF sila keep ur faith to suju k.Kiteorang bergelak sakan tadi.. dh lama xjumpa. tambah c Asmah. lps habis sekolah aku nan dia langsung xcontact.. bila jumpa balik mcm xpercaya jea. hehe. teringat balik kisah dulu-dulu masa beruniform putih~. Akma still gabra seperti dulu.. Anis still Cun mcm dulu~ fisha dan Shima xlama lagi jadi tauke kfc la~ hahahah..  bley ler aku mkn kfc free yea x? korang nak skali? huh bley jea.. meh berkawan dengan aku meh.. hahaha. Arina-byk yang berubah dri dalam dan luar tp bagi aku dia tetap 1 iaitu kwn baik aku. hani-dah lari dari gelaran datin.. agaknyer nk bertukar status jururawat ayu.. hahahah. hani dapat kursus yang sama mcm aku.. belajar di kolej kejururawatan under kementerian kesihatan malaysia.. yang bezanya aku nan dia adalah dia dekat Johor aku kat Alor Setar. Walaupun jauh beribu batu kami selalu berhubung memandangkan kami ambik bidang yang sama. huhu..Ini haa gambar-gambar yang di tangkap menggunakan Nset N82 aku. Aku xdala mcm korang~guna Iphone ataupun Blackberry. Hahah.. aku low sikit.

















That all~Nantikan kami pada Reunion yang akan datang

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !