"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, June 30, 2011

Ok! Aku Tahu Ni Salah Aku..

Aku xsalahkan syarikat minuman ni.. so xda masalah aku nak show kat korang
  • Aku hari ni terkejar-kejar g ke tandas sebab senak perut punya pasai.. grr.. medical term sebut dierhea. sebab terminum air yang dah tamat tarikh luput..bukti kenyataan aku gambar kat atas tu.. ok first aku xnak salahkan diri aku.. aku nak marah dekat pasaraya yang jual air ni.. Ey.. korang xreti jual barang ke ha.. mana pergi pekerja-pekerja hampa yang ramai tu?.. nak kata pekerja x graduate tak.. semua graduate lepasan spm. apa derr.. ok.. take it easy maybe dorang xperasan :} hmm xperasan la sangat.. dah dekat sebulan tarikh tu luput... nasib baik aku still bley cool lg nih

  • Then, aku nak salahkan diri aku.. dah tahu beli  benda tu.. nak dimasukkan dalam perut ..x p usha tarikh luput dulu.. hah dah kena baru terhegeh-hegeh nak buat entri xpuas hati dekat blog.. ok.. aku sedar salah aku tapi itu pengguna punya cerita.. mana bley kira benda tu dalam penjualan barang korang.. habis kalau orang buta camne? ada kea kalau dia pegang kotak minuman ni. kotak ni terus bercakap--? 'tarikh luput minuman ini bla bla bla..' ada? grrr.. 

  • Yang kesiannya.. abang aku semalam dia minum sampai dua gelas kot.. mcm biasa.. air tu pun satu.. dah tahu tarikh dah tamat awat ko xmasamkan lagi diri ko tu.. ko tukar kaler kea.. ke pecahkan diri ko kea.. baru la orang tahu.. ini idak! rasa sama jea..abang aku g kerja pagi tadi.. rasanya waktu-waktu sekarang dia akan rasa senak perut sebab effect dia lambat sikit dari aku sbb aku yang rasmi air tu dulu.. grrr.. apa bley buat weh.. ko terima jealah  adik engkau ni  kurang peka dengan tarih luput minuman. (semalam jea ok)

  • Yang xbley tahannya. tarikh luput punya besar gedabak dia letak kat situ aku x perasaan.. nampak sangat lahapnya.. grr.. hurm. apa pun aku kena minum air kosong banyak-banyak untuk support air yang keluar dari badan.. klu x.. bley collpase. misi beberapa jam akan datang--> beli ubat phil chit teik onn unt sembuhkan dierhea.K itu jea.. 


Pengajaran buat semua pembaca : Sila usha tarikh luput minuman/makanan/ubat sebelum beli.. oraight?


Blog Promotion hari ni--> http://arfahajleaya.blogspot.com

suka blog ni sebab simple jea^^ dan yang best background kaler blog ni kita bley pilih sendiri..jom terjah!
Nak jadi blog yg akan dipromot? Klik ni


2 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !