"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, October 1, 2011

Jumpa Lyssa Faizureen !


Salam,
  • Ini adalah entri untuk aktiviti semalam.. disebabkan bb celcom sangat romantik malam semalam jadi aku xdapat nak hupdate blog.. grrrr.. lembab! sabar jealaa.. aku bila dah start praktikal aku hanya dapat cuti seminggu sehari jea iaitu pada hari jumaat jadi masa tuela peluang kiteorang nak Outing !. masa untuk bebas..  huh.. leganya bila dapat keluar dari kolej walaupun sekejap.. Destinasi outing kali ni xlain xbukan City Plaza..  tuh mmg tempat aku lepak lah bila setiap kali outing.. 

Yang tengah kak yan yang selalu menjadi guide aku yang xberapa nak cukup umur ni dan yang memakai shawl putih itu adalah nisa.. i luv them

Trying to be feminine !  


  • Tadi singgah kedai buku.saja belek-belek majalah kat situ.. dalam hati ingin mencari malay epop keluaran october tapi malangnya xda lagi stok dekat kedai..  aku jumpa chinese epop cover depan A-cha (Super Junior) dan aku terus beli derr..  sebab dalam tu dapat big poster Beast ! .


  • Tahniah Lyssa Faizzureen sebab blog Lyssasecret.com masuk dalam Majalah Remaja  keluaran 1 oktober 2011 (cover depan - stacy) dan tadi aku saja je belek majalah remaja .. cari ruangan yang ada blog lyssa tue.. dan ini hasilnya.. snap gambar ni senyap-senyap.. malas nak beli sebab aku xsuka membaca majalah yang mcm ni.. kalau tengok pown.. tengok gambar jea -_______-


Lyssa merupakan rakan blogger korie.. we r same age and come from Penang ! Blog dia mmg owsome :]
Header lyssa yang baru dah ditukar ke noodle yang lagi comey derr.. pergi lah terjah tengok..


Nota Jjinbbang : Aku jumpa ex-roomate , ex-schoolmate semasa belajar di Smk Pendang dulu.. nanti aku hupdate 


2 comments:

  1. hehehe. cewahhh . tak pasal-pasal . anda nama Lyssa tertempek dekat entry ini . hehehe

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !