"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, February 21, 2012

Amir, saya tunggu awak datang.. Ewww !


Assalamualaikum.
kalau jawab suka, xjawab dosa tau =)




Suasa petang di Alor Setar redup jea.. tengok langit kian menghitam.. suhu alam semakin menurun dan pancaran cahaya matahari kian menghilang.. setiap detik pasti ada ada perubahan yang berlaku. begitu jugak aku .




Duduk di meja studi.. nota disebelah dipandang sepi.. lappy jugak yang digiannya . haish, apa nak jadi ni. bilalah aku nak start studi ni?! roomate aku xda. dia pg kerja.. tapi kalau dia ada dia dok pulun studi jea.. aku? balik kerja..tidur.. lps bangun online..nak kata aku ni minat fb atau tweet jauh sekali.. minah blogger boleh jugak tapi xdala aktif mana sangat. aku hupdae bila terasa nak update jea.. erm, jadi sekarang nak salahkan siapa yg menyebabkan aku kaki online ni? engkaulah ! yea engkau ! kau yg sedang membaca entri ini ! pettt.. sebab kau aku kena online tanpa memikirkan hal lain.. oiii, cantik sikit la kan.. salah sendiri nak tunding jari dekat orang lain pulak =X ! ok fine. salah aku sendiri.. aku ngaku !




Macam mana aku nak studi kalau lappy asyik ada depan mata je?. haish! korie! come on lah.. studi! studi! mentang2 la sekarang ni tengah praktikal dan xda kelas teori.. kau rilex jealah?! habis.. dah rasa diri tu pandai sangat la ya? hush! .. setakat OHA pun xtahu menda.. berlagak konon. pergi balik kampung la kau . orang mcm kau ni memang jiwa kosong.. xda perasaan. telan je apa yg ada depan mata.. kalau biawak depan mata pun kau sanggup telan ka? Hoii! agak2 r kalau ya pun nak mengata aku wei ! . adus !. budak -budak ni.. aku cabut jugak bulu ketiak depa kang baru sedaq diri. sedap jea mengata orang.haih, baru padan muka ! akhirnya dpat jugak lps geram kat sini. padahal nak lepas geram kt org lain ;p



Hari ni kerja pagi. balik pukul 2.20pm tadi.. xdan nak mandi dah tertidur atas katil.. nak cakap penat sangat la kan.. erm, biasalah.. lepas bangun dari tidur terus aku g bersihkan diri dan lepas tu aku ambik port dekat meja studi dan online sehingga sekarang ;) . Esok kena praktikal di klinik ortho unt pertama kalinya dan kawan2 aku yg dah pergi sana ada pesan kat aku suruh baca buku mengenai ortho tapi masalahnya sampai sekarang aku belum baca derr.. huhu.. apa la nak jadi dengan aku ni.. malas piang ! haih!.
mungkin aku perlu kata-kata semangat dari anuar hadi unt aku studi kot? baru jalan. ek?.. ngadenya?.. ah biarlah! .. kalau anuar hadi xda.. mat lutfhi pun jadi lah ;) 




# dah la.. aku dah decide bila aku nak studi !. lepas habis vanilla coklat malam ni baru aku start studi . ok?!


Nak share something dari youtube .


xsabar nak tengok !


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !