"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, February 3, 2012

[Entri bergambar] Saya yang masih muda !

Assalamualaikum dan hi ;p


Hari ni saya dan rakan-rakan ..Opss! asal guna perkataan saya lak ni?! oit, bajet nak cakap mcm formal . Kononyerr >_<

Ok, berbalik kepada xformal. hari ni aku cuti doh.. esok dan lusa pun cuti jugak.. tetiba ada seorang mangkuk hayun yg bernama jenab datang kat aku dan cakap mcm ni.. wei, awat banyak sangat cuti ni?! aku xmau ah cuti panjang-panjang ni.. aku nak masuk kuliah dan dengaq lecture mengajaq kat  depan. peksa dah dekat ! (Ok, ini bukan ayat aku, ini ayat budak nerd yg xda life mcm jenab) Hish, bersyukurlah bila dapat cuti ni.. boleh plak hang cakap kat aku yg hang xnak cuti.. hey.. hang gilak ka apa?!  p ketok kepala kat batu sikit.. mesti hang ok kan lps tu ;p.


Jadi, aku nak share sikit ah apa yg aku buat hari ini.. aku x outing pon sebab nak simpan bajet unt beli Iphone 5 yg xlama lagi akan dikeluarkan >_<. (kononyer lah !_!) xdalah, sebenarnya.. aku tengah berjimat bulan ni sebab bulan depan aku kena posting ke klinik desa . masa kt sana nanti semua ditanggung sendiri, jadi sebagai preparation aku kena berjimat la bulan ni.. T_T . Nasib baik aku tengah diet jadi duit makan extra aku boleh dibuat bajet untuk next month yooo.. oh, excellent ! 


Ok, stop merapu, pagi tadi.. seawal pukul 7  aku dan kekawan g jonging belakang kolej . dekat kawasan sawah padi , yealah.. memandangkan kolej aku bertapak di negeri kedah ,negeri jelapang padi  jadi memang padilah tema bergambar ;p . Banyak cerita buang ayat liuq jea, jadi layan jea gambar ok (Eh, sejak bila baca entri dlm blog kena guna ayaq liuq?) ;p









# Btw, gambar di atas ni bukan gambar yg diambil pada hari ni.. gambar ni diambil pada 15.1.2012@ 5pm dekat belakang kolej aku. so kiranya kawasan gambar di atas ini sama untuk hari ni tapi tarikh lain.. maaf, gambar pagi tadi masih dalalm processing k.. nanti sia aku upload ;p 


Joging time ! amalkan gaya hidup sihat >_<
jangan dok mengadap depan lappy jea. sampai housemate@roomate sendiri pun xbertegur sapa !
klu free tuh, ajaklah kekawan g joging bersama.. boleh eratkan persahabatan antara keawan k .



3 comments:

  1. alalala mudenye ;la adik sorg ni

    ReplyDelete
  2. salam,nak tanya berkenaan pic 5 n 6..mcm mana boleh jadi cmtue?guna photoshop ke?juz nak tambah knowledge..cool pic.

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !