"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, February 20, 2015

Apabila tidak disukai

aku selalu diperhatikan
dinilai sedasyatnya
mungkin disebabkan kekhilafan aku yg lps
ditegur seperti hamba dihadapan manusia lain
adakah aku sebuah robot yg xthu erti malu ??
aku xfaham dgn segelintir manusia
kenapa eh sentiasa xpuas dgn aku
barangkali aku ini terlalu muda sampaikan semua  hilang hormat pada aku .
xkesah, hormat kea x
tp kenapa aku x ditegur secara elok2x .
adakah aku pernah menengking kau?
adakah aku pernah melawan kata kau?
selama ni aku ikut jea
tp kenapa hari ni kau menengking aku .
sudah
hati aku sudah sakit .
aku xkan maafkan kau .
sebabnya
aku mmg xbersalah .
kau mmg plg sempurna dlm dunia.
suka hati kaulah
bagi aku mulut aku xberguna unt kau
kau mcm nk aku sujud dgn kuasa yg kau ada .
kau siapa?
tuhan aku ?
xboleh belakangkan kau padahal kau yg bertanya di belakang aku ?
siapa yg biadap?
dtg2 , tnpa salam. terus tengking?
kau ingt org sukala mcm tu?
sbb tu aku diam .
janji aku xpernah melawan kau .
sikap kau yg tetiba wasangka buruk kat aku tanpa siasat betul betul .
lps tu serang aku secara begini , mmg biadap .


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !