"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, February 9, 2015

Suamiku En.Sotong

hii.
aku baru habis tgok cite ni td.
exclly aku tulis entri ni sbb aku rasa annoyed gila dgn episod SES kali ni. aku geram dengam erika sebab disebabkan dia semua org kena berkorban . lps tu episod episod sebelum ni sibuk nak sedih bila is nak bertunang dgn org lain, benci dgn is la.. bla bla bla..  padahal erika sendiri yg jual mahal nak mampus bila is pujuk nk kembali kat dia. mati mati is pujuk dan siap ngaku yg erika kandungkan anak dia tapi si erika tu bodoh sombong sgt xnak ngaku dgn is yg dia mmg ngandungkn ank is. lps tu sibuk canang kata is tu jahat n xnak bertanggungjawab sebab preggykan dia padahal starting penyebab semua ni adalah atas nafsu dia sendiri. adoooii. apakah bangangnya cite ni. aku menyampah betul dgn erika ni. apehall la.. ngaku jeala tu anak is. dah mmg is still sygkan hang so hang nk tggu apa lg? lembap btol.. geram btol aku. habis hancur hubungan dhia dgn riz sebabkan kebangangan si erika ni. lps tu nk slhkan harta dan wasiat. apa kejadahnya semua tu kalau hang sendiri x
 bahagia even hang kaya pun .
haii. serabut aku dgn SES ni.  tp aku tgok jugak sebab ada jebat .

k bye .!


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !