"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, February 8, 2015

Kitak suka sama kamek

sama batch dgn aku .
kiteorang masuk sekali .
tp dia lagi bagus dari aku .
sgt bagus
sgt beza
dari segala sudut
kadang
aku terfikir kenapa aku dgn dia xsama
kenapa aku xsepandai dia
kenapa aku ni kurang dari segala
kenapa aku xsebagus dia
hari hari aku nak jadi sepandai dia
jadi aku cuba dekati dia
lama lama
hati pula cuba dekati dia
tapi mustahilaa
dia xpernah pandang aku pun
hari hari aku beri coklat padanya
hari hari aku pggl nama dia
hari hari aku tumbuk belakang dia
tapi hari hariku tidak pernah dibalas
tapi hati ttp akan suka dia
semoga hati bertahan
sbb ianya xpernah dibalas .

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !