"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, April 25, 2011

Study week sudah bermula.. Dimanakah hala tuju ku??

  • Study week dah bermula minggu ni.. selama seminggu jea.. exam 9/5/2011 nie. Minggu depan kiteorang masuk balik praktikal untuk seminggu sebelum Final exam 9/5 ni. Ko tengok.. memang mangkuk' la aku rasa.. exam lagi dua minggu lagi termasuk minggu ni.. buat pea yang p buat study week minggu ni.. baik buat minggu depan.. dan kite terus exam..Arhhh.. samdulll betol la.
  • Kalau nak diikutkan mahu saja aku senaraikan apa yang aku xsuka dekat tempat aku belajar ni.. ada-ada jea masalah timbul.. ah! aku xbley cakap.. it's privacy.apa pun kita kena bersyukur.
  • Hum.. study week.. hari pertama sangat blur.. aku xdapat fokus lagi.. sebabnya dah lama xmasuk kelas kuliah.. lama duduk praktikal di hospital.. so bila tetiba masuk study dalam kelas dan ada lecture kat depan aku rasa lain sikit.. Erm.. btw esok kena fokus betolx2!
  • Ah! banyak lagi kot aku kena buat revision.. memang stress aku rasa.. bila la semua ni nak berakhir.. aku xsabar sangat.. aku nak enjoy balik..
  • Bercampur dengan latihan untuk osce lagi.. ah!. so tired lol. tahan jea.. mcm ni la nak jadi student.. 
  • Aku rasa mcm setiap hari aku nak makan Aiskrim.. ble aku stress or hepi aiskrim adalah benda yang bley mengubat aku so that y la.. xpeww. esok elaun dah masuk.. aku akan bajet duit untuk aiskrim~ so yummy
  • Yang penting masa online kena kurangkan.. itu yang penting!.. k bye der.

1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !