"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, May 20, 2011

"Dream High Season 2" lead auditions, 'through a program'

The process of finding a lead role for "Dream High Season 2" will be made into a program.
Due to be broadcast in the beginning of next year, KBS is planning on choosing the new lead characters through a survival audition.
KBS is planning on making the audition itself a program. No detail has been set, but is being looked over.
The survival audition for "Dream High Season 2" might come along this later half of the year. "Dream High Season 2" is a follow up of the original "Dream High" and will be co-produced by Key East and JYP Entertainment.
Meanwhile, "Dream High" was a popular drama about students in an art school reaching out for their dream, with Kim Soo-hyeon-I, Tacyeon, Suzy, Wooyoung, IU and more.

Source : news.nate.com/view/20... ( Korean )
source and HanCinema permalink

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !