"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, May 10, 2011

Setiap kali Exam mesti aku jadi BENGAP sebentar

  • Pukul 1.30 tadi aku baru habis exam NMNA 1212.Perh laju giler aku update belog kali ni.. aku ingat xnak update tapi disebabkan sampai jea bilik terus on laptop-'involuntary action' aku xsedar.. dah la tu azam sebelum exam, xnak buka internet masa minggu exam.. tapi xjugek! memang aku ni spesis blogger teraktive!
  • Aktif dlm belog sendiri jea.. aku jarang sangat blogwalking dan komen di belog orang lain sebab tue la followers aku ciput.. xmcm korang..  Hurmm.. tapi aku sayang followers aku.. disebabkan diorang aku jadik rajin nak update belog.. kiranya aku tahu ada jugek pembaca dlm belog aku ni.
  • Tadi exam 1st medikal paper unt minggu ni.. Respiration and Skin.. Soalan respiration major! naik bronchiol asthma dan lung cancer unt kertas MEQ.Soalan intervensi kejururawatan banyak kot! Aku habis masa dekat soalan tu jea sebab nak karang point unt 6 markah.. Oh GosHHH!
  • Aku setiap kali exam mesti aku akan jadi bengap sebentar.. masa tengah syok karang jawapan bley otak jadi jem! blurr sebentar.. akan pulih setelalah beberapa minit dan kadang-kadang xpulih langsung.. Itu yang Frust menongeng tu.. dan disebabkan ini la aku xcukup masa untuk jawab soalan exam.. selalu xcukup masa padahal aku rasa aku dah jawab selaju yang boleh sampai aku rasa nak bernafas pun xdan.. Erhhhh!.. lepas ketua pengawas cakap masa menjawab tinggal lima minit naik gabra r aku.. sebabnya soalan terakhir unt 5 markah xsiap lagi.. Perhh.. aku pecut kot karang jawapan.. memang kalut.. dah la kkm punya exam kasi cukup-cukup masa jea.. masa berehat,tidur xda.. ingat masa zaman sk menengah dulu.. paper agama selalu lebih masa.. bley tido lagi..cukup-cukup jeaa.. 1 soalan 1 minit.. Hoho..nak PU pon terpaksa dilupakan sebab memang xdan langsung.. dan untuk korang yang ada hati nak tiru pon jangan harap la.. sebabnya xdan! semua orang kalut tulis jawapan.. semua rapat jea dekat kertas jawapan.. jangan harap bley nampak.. 
  • Hurmm.. kenapa e aku bley xcukup masa bila jawab exam.. sokmo gitu.. selalu kalut.. ah!.. tension aku.. tapi yang pasti aku akan habiskan semua soalan sebelum paper dikutip oleh pemeriksa.. so kalau xckup masa tu pandai-pandai r nak buat ape kan..
  • Esok.. lusa.. tulat adalah paper yang paling menakutkan.. medikal dan surgikal.. Goshhh!
  • Esok paper pengarah kolej aku yang mengajar~ huhu.. cm manor ni? dah sedia keaaaaa.. hope ok jea.. jangan tanya soalan berbelit-belit sudah.. terbelit saraf otak aku nak jawab..
  • Btw.. doakan aku boleh jawab dengan baik yeaa... 
  • Exam start pukul 11am.. so bley rilex sikit r.. study lewat pagi pown xpa.. nasib baik la pukul 11 kan.. mcm faham-faham jea yang sem 2 paper dia susah banget.. 
  • Hurm.. that all! masa untuk study!

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !