"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, May 9, 2011

The Roomate

  • Huh tetiba rasa nak update blog.. baru 2hari xupdate dah xsenang duduk.. belog oh belog..
  • kenapa la aku gilakan kau sangat..
  • Erm.. aku baru habis paper NBSB 1212 Tadi.. ok la.. not badd.. btw banyak jugak soalan yang aku confuse.
  • malas nak fikir.. aku rasa ok jea..
  • Aku memang xsabar nak balik penang. tinggal dlm 27 hari jea nak balik.. lps tu cuti sem akhir..
  • perhh memang cuti habis.. sebulan tue..
  • Aku nak g kem! aku akan carik mana-mana kem anjuran belia kat tempat aku..Erm 28-29/5 ni ada hari belia negara dekat putrajaya.. Dengar kata Super junior M datang buat persembahan.. betul ke? cousin aku la ckp. kalau betul memang rugi siok aku xdapat pergi sebabnya aku time tu ada dekat kolej lagi.. mana bley keluar suke-suke hati!. Geng-geng belia aku yang lain mesti diorang pergi sebabnya tahun lps aku pergi putrajaya untuk raikan hari belia ni.. mesti tahn geng belia yang sama.. Uwaaaaa.. sedih sudah
  • Dah lama sangat xpergi kem.. rasa rindu sangat zaman dulu.. harap-harap ada tempat kosong untuk aku
  • Exam final ni aku xmeletakkan apa sangat harapan.. aku buat jea yang mana aku boley.. dan aku harap semuanya ok.. nak kata susah xpown sebabnya semua soalan aku dah belajar.. semua topik dah discuss banyak kali cuma jawapan yang aku letak tu jea betul kea x.. hope semuanya ok jea.
  • Ahhh.. korang aku nak tanya ni.. patutkah aku tukar roomate?
  • soalan ni sering berlegar-legar dalam kepala aku.. aku rasa serabut kadang-kadang tu..
  • aku dgn roomate ok jea cuma kiteorang xsekepala.. dia lain aku lagi la lain. xsama.. 
  • kadang-kadang aku rasa bosan jea.. tapi dia ok jea.. dia cara dia dan aku cara aku..
  • cm maner e? patutkah aku tukar.. kalau aku tukar aku nak duduk dengan siapa plak?.. Ermm.. rasanya aku xkisah pun aku duduk dgn siapa sem depan.. aku ok jea.. sebabnya ramai yang nak tukar roomate diorang..
  • aku nak jugek rasa tukar roomate ni..
  • Nak jugek aku rasa duduk dgn orang lain.. bosan dah dgn roomate sekarang..no topic to disscussion
  • we r like orang yang xpahami bahasa antara satu sama lain.. dan lagi satu yang aku xbley tahan.. dia kalau aku tanya apa-apa jawab sepatah dua patah.. mcm xnak sembang jea.. ah!.. geram la aku.. tapi aku biar jea sebab dia memang mcm tu.. kecuali dengan kawan  baik dia.. sembang rancak.. ok.. setiap orang ada hak unt berkawan baik dgn sesiapa pun..
  • so mcm mana? sayang pulak aku kat dia kalau nak tukar roomate lain.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !