"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, May 22, 2011

Hangit! Bloggers kecoh pasal Tiz Zakiyah..

  • Hai kawan-kawan yang hebat semua! kamu semua hebat dalam hati aku.. thank coz be my readers. apa yea aku nak tulis hari ni.. semalam bloggers 1 malaysia kecoh pasal kes Tiz zakiyah yang kena tegur dengan blogger di twitter.Nampaknya sekarang media kontroversi bukan setakat majalah dan surat khabar jea.. dekat web sosial pun bley jadi.. hoho.. btw aku xsalahkan penulis blogger tersebut sebab cara dia buat semua orang buka mata yang dia seorang yang berani. aku rasa ramai kot yang berpandangan macam dia.. maybe bley dpat 8/10 orang kita yang sokong dengan apa yang di tegur.. tapi yang menjadi isunya sebab dia tegur Tiz secara umum tapi bagi aku xda hal kot sebabnya Tiz pun buka aurat kepada masyarakat secara umum kan.. so apa salahnya kalau kita tegur dia secara umum.. rilex r derr.. Ini baru kontroversi di dunia.. xterima lagi kontroversi yang dasyat di akhirat.. 
  • Yang penting sekarang.. hope semua kontroversi ni berakhir dengan baik dan Kak Tiz pakai tudung lepas ni.. mana tahu kan? mesti lagi ramai bloggers man jatuh hati kat die.. memanjang jea post entri pasal dia.. bley ganti tempat lisa surihani ni.. Huhu.. Lisa memeang cantik.. buat aku yang girl ni pun terkesima sebentar bila terpandang wajahnya.. statement! aku bukan les.. 
  • Korang... aku bosan r. xtahu  nak buat apa.. kosong jea.. online pun dah malas.. yang rajin update blog ni jea..apa e aku nak buat untuk hilangkan boring? any cadangan.. silakan..
  • Erhh.. korang.. aku suka tengok video ni.. suka tengok tarian! nak belajar tapi xda masa.. biasalah kan.. orang banyak komitmen dalam hidup mcm aku mana ada masa untuk benda-benda mcm gini.. hoho.. sila vomit.. saya tengah perasan sekarang..
  • Esok ada majlis Farewell kolej untuk pelajar semester 6 yang dah nak habis.. ala aku ada cer kat korang la pasal ni.. tema masquerade! aku xtahu la aku nak pakai apa esok.. aku xbeli la plak mask sebab leceh la aku rasa.. pakai selendang pakai mask.. cam pelik jea.. so aku xpakai la.. ingat nak buat make up masquerade kat mata tapi xda bahan makeup plak.. yoyo.. Im too simple u know! aku mana ada alat makeup.. esok aku sempoi jea.. xdanya makeup situ sana.. 
  • Masjlis ni buat dekat Hotel Star City,Alor setar.. start maybe dalam pukul 8pm.. yang pasti esok aku nak snap gambar banyakx2! itu yang pasti.. xsabar kot tunggu esok.. aku rasa semester aku yang paling vouge! sakan la diorang punya pakaian.. bley masuk ABPBH lagi.. jalan dekat karpet merah.. fuyoooo.. tapi esok karpet hitam jeala.. sedar sikit..diri ni bukan lisa surihani yang korang gilakan tue.. 
  • Sampai situ jeala kot..daa

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !