"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, May 18, 2011

Dengan doktor pon boleh jadi!

  • Hai yoo whassup man!..
  • Mood tengah rilex jea.. sambil mendengar lagu neyo! korang.. aku suka sangat layan lagu neyo!.. dia punya melodi buat kita rasa enjoy jea.. rasa mcm nak menari jea.. kui3.. alangkah bagusnya kalau aku boleh menari mcm Lee Hyuk jae@Eunhyuk.. mesti gempak! teringin giler kot aku nak menari.. selalu follow tv show showdown@8tv! cuma tahun ni aku xdapat nak follow sebab aku duduk hostel dan busy jea!.. aku juz dapat luangkan masa aku dengan blog jea.. 
  • Yahh!! korang.. tadi dekat wad.. aku rasa letih jea.. rasa mls jea nak buat kerja.. tapi aku buat jugakk... aku tolong assist doktor tadi! doktor yang agak sedap mata memandang! aiseyyy.. aku cakap jeaa.. best kalau dapat assist doktor sebab kita dapat belajar sama apa yang doktor buat!.. Lecture aku cakap nurse kena fight dengan doktor baru bley berjaya.. jangan fight sesama sendiri.. so aku akan buat yang terbaik untuk terus belajar walaupun berada di alam praktikal!.
  • Humm.. korang! semalam aku tengok drama korea 'Dream High'omo omo! jatuh hati dengan suzy la dan taecyeon 2pm! handsome! aku suka tengok gaya dia.. mcm dah lama dlm bidang lakonan padahal aku rasa dia baru jea kot dlm dunia lakonan kdrama!. ok satu hal yang buat aku nak jerit.. Jang geun Suk datang untuk Malaysia tour 2011,2AM DIGI live kpop showcase 2011 dan Ukiss ada fan meeting di Malaysia! dorang datang next month maybe!.. mcm biasa la aku.. aku juz cakap jea tapi xdapat pergi pun.. situasi aku xsama dgn korang yang dpat pergi tue.. memang aku jelez sangat tapi biar jeala.. huhu 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhEkEoPooIEJ_9BlPPB7n__joimm67RVWJI67o-rWfdU0wzJM64Yr7QQv8FpylXXEda9tU48RYf4Tt7M-mGERBIahkGJxCUfbZrwAEd4JyGb2WPZii8F1YYzw71ubxHjN5c1U6dahB7hCKH/s1600/Dream-High2.jpg

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !