"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, May 21, 2011

Happy Nurses Day!!

2011 NURSES DAY:
CLOSING THE GAP: INCREASING THE EXCESS AND EQUITY
Nurses day at Kkas!

  • Blushingg.. Oissh..nampak kea.. brownishhh ada laa. huhu.. hehe xda la.. bukan apa ni.. tetiba hari ni dapat bunga ros merah yang hidup.. sekuntum ros merah yang mekar gitu.. cewah.. berhiaskan kata-kata pujanga lagik tue..  kukukukurrr.. terlebih hepi.. hari ni kan Nurses day.
  • Eh! aku dah layak kea sambut nurses day? baru sem dua kot.. bau-bau hangit lagi.. buat pengiraan ubat pon xbley lagi.. apatah lagi nak ambik darah.. Ahh.. itu lain cerita.. yang penting hari ni apa kawan-kawan? Nurses Day!! Right!. so zero stress.. tapi masih dalam minggu exam.btw..lupakan pasal exam sebentar..kita rehat sebentar bersama saat-saat indah hari nurses day di kolej aku.
  • Pada mulanya aku malas nak pergi sambut benda ni sebabnya waktu tu aku baru lepas habis exam NSNA.Exam habis pukul 1pm.Sambutan nurses day start pukul 2pm so aku pun jadi malas la nak pergi.. bukan aku jea.. ramai lagi yang malas nak pergi sebeb esok kiteorang ada exam lagi.. paper terakhir.. NSNB. Ingat nak spent time masa kat bilik jea nak study.. tapi disebabkan aku rasa mcm  best jea Nurses day ni aku pon pergi jeala.. Untuk pertama kalinya aku sambut sebagai student nurse!
  • Aku duduk di port paling depan sekali dekat dengan pentas dalam auditorium.. dekat dengan Pengarah kolej dan VVIP lain.. huhu.. terasa diri pun vvip jugek..
  • Ada tanyangan slide..poem yang sangat menyentuh hati about nurses.. rasa mcm dihargai sangat.. ntah.. perasaan yang xdapat digambarkan dengan kata-kata.. Aku rasa memang aku xkan menyesal sebab ambik nurse untuk dijadikan kerjaya masa depan aku..  tayangan slide berserta dengan lagu yg memberi motivation.. Huaaa.. best la..
  • Ada persembahan daripada post basik.. pentoman.. lakonan tanpa suaraa.. fuhh! kelakar habis.. ada baris-baris kata yang memang kelakar habis.. gelagat si pelakon yang xlokek dalam berlakon.. huhu.. layan jea..
  • Aku teringat balik lakonan yang aku berlakon masa maulidur rasul hari tu.. huhu.. kelakar jugekk.. memang xbely blah.. ada scene-scene 18sx.. haha.. aku ada video rakaman dia.. kawan aku rakam.. nak tengok kea? bley jea.. tengok la nanti-nanti aku pos dalam ni kalau aku still ingat..
Kolej aku!
  • Lepas tu tadi ada penyampaian hadiah semua untuk staf-staf dan pengajar.. bertemankan dengan alunan koir dari pelajar sem 4 (tangan yang memberi) best la konduktor dia.. ala aku lupa nak ambik gambar diorang.. ishx3. rugi besar..
  • Humm.. perjalanan majlis yang dimeriahi dengan tepukan semua hadirin dan sorakkan pelajar-pelajar aku la tuu..tetiba dikejutkan dengan insiden yang berlaku atas pentas.. insiden apa tu? mesti korang tertanya-tanya kan?.. huhu.. ada laaa.. insiden yang buat semua girl akan jerit serta bercakap..'Ahhhhhhh'.. huhu.. Hum.. maap.. saya xbley cer di sini.. btw.. lepas tu keadaan kembali pulih seperti biasa..semua orang enjoy balik.. best!
The Excident is behind this cake!

  • Dan.. saat-saat yang ditunggu-tunggu telah tiba.. kiteorang dapat sekuntum bunga ros merah setiap sorang-hadiah daripada Pengarah.Thank Cik Tan.Dia sangat berkarisma hari ni.. dan lepas tu aku sempat snap beberapa gambar dengan orang penting dalam hidup aku kat kolej ni.. 
  • Inilah Pn K yang selalu aku cer kat korang dalam blog aku.. comel kan dia.. Dia mcm our JP 2/2010 mummy's. Suka buat aku terkejut dan aku selalu tertidur dalam kelas dia.. dari 1st kelas dia aku dah kena denda.. lepas tu berterusan kena denda dengan dia.. huhu.. memang aku xkan lupa ler.. kisah aku dan dia.. dan sekarang kiteorang sangat heppy untuk hari ni.. Ermm.. esok exam paper Pn.K yang ajar.. huhu.. memang terbaik.. hope aku dapat buat yang terbaik dan dapat buktikan dekat Pn.k.  Fighting korie!.
Pn.K




Our special cake! so yummy.
  • Setiap sem diberi kek yang besar sempena nurses day ni.. ketua aku wakilkan kiteorang g ambil kek.. memang besar dan sangat yummy bila dipandang.. kalau diusha lagi la..terasa nak jilat sekarang jugak 1 kek besar untuk 106-JP 2/2010 sahaja.. Setiap sem dapat sebiji kek.. kiteorang xmakan lagi.. nak tunggu habis exam esok baru makan.. so memang perut ni terpaksa bersabar..aku bagi korang tengok jeala yea..hehe. meh la sini kalau nak makan..xhal kalau nak join.. tapi pastikan muka tu kena tebal sikit la.. hahah.                                                                                        
Lecture yang sgt sporting dan best!Cik loh.. dia ajar Anatomy and physiology. memang terbaik!
  • That all my story today.. memamg aku enjoy habis dengan sambutan nurses day hari ni.. rasa macam hari nurses day ni buat setiap hari pon xpa.. banyak sikit bunga ros yang aku dpat!.. yay
Me with friends

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !