"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, July 14, 2011

Giveaway Kpop Contest Dah Nak Tutup Wei !

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..
Ok. Aku nak umumkan yang Giveaway Kpop contest dah nak sampai penghujungnya.. tinggal beberapa jam jea lagi.. Malam ni.. 11.59PM Tutup!

  • Setakat ni aku dah submit 36 peserta contest.. hurmm.. sambutan yang  sangat mengalakkan.. banyak penyertaan yang aku kena baca ni.. semua sangat best dan kelakar sangat.. korang memang sempoi la! Btw.. thank sebab support my contest ^^. Setakat ini ada lagi ke yang nak join contest? cepat ok.. sementara masih ada masa.. List peserta korang boleh tengok di bawah post ini----->

Nie ha diantara kekakawan aku yang xjoin self study! sibuk layan benda lain kat belakang kelas..

  • Itu jeala kot setakat ni.. xda benda nak cakap buat sementara ni sebab aku sekarang ada dalam kelas.. gah gah..  kelas self study.. ada yang tengah tengok KARAK.. ada yang sibuk bergambar.. aku ? berblogging r.. apa lagi yea dak.. 

1 comment:

  1. as salam..hehe.
    tengah ada kelas, sempat lagi layan snpa ramai2

    =)

    contest? erk. 11.59 pm?
    semoga berjaya ;)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !