"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, July 15, 2011

Giveaway Kpop Contest Dengan Rasminya Ditutup !




  • Dengan rasminya diumumkan Giveaway Kpop Contest by Belog K O R I E telah ditutup pada 14/7/2011 11.59 tadi.. Ok.. ada x sapa-sapa yang perasan something ? kalau xda kita teruskan jeala penutupan contest ni la yea. Alhamdulilah Contest ini sudah berjaya berlangsung  bermula pada 6/6/2011- 14/7/2011..Aku harap xda diantara korang yang tercicir masuk contest ni.. Sebarang kesilapan teknikal harap dimaafkan.. dan keputusan bagi jumlah peserta semuanya akan diumumkan pada 15/7/2011 11.59 esok.. 


  • Secara kesimpulanya aku sangat berpuas hati dengan penyertaan korang.. memang aku xbosan la buat contest macam ni.. Kisah kantoi yang korang buat tu memang betul- betul menjelaskan betapa korang minat dengan artis tersebut.. sampai satu tahap aku rasa rupanya bukan aku sorang jea yang melayan perasaan yang  macam tu.. ramai lagi rupanya.. haha.. terkantoi sudah.. aku mempunyai perasaan yang sama dengan korang ^^.. Chingu-chingus!.. Sukanya bila dapat jumpa geng yang mempunyai minat yang sama mcm korang.. hope kita semua keep in touch yea.. 


  • Mengenai 5 Pemenang yang dijanjikan.. aku akan start membaca entri contest korang.. mencari yang terbaik dari yang terbaik.. susah woo.. sebab kebanyakkannya aku dah baca.. memang best.. so bagi aku nak decide siapakah 5 pemenang tue mengambil masa sedikit.. Tambahan lagi, aku busy dengan kuliah ..so ambik masa sedikit la yea.. harap korang faham Korie Unnie*..Apa pun aku akan update pasal contest ini.. so jangan risau.. 


Sebarang kemuskilan sila beri komen di bawah ok.. sebelum 15/7/11 11.59 PM esok. Perubahan akan dibuat mengikut syarat yang ditetapkan.


EunHyuk Pictures, Images and Photos

5 comments:

  1. memang giler kpop ye korie ni? hehehe...

    ReplyDelete
  2. huhu...sy ta smpat join :(
    tp kalo sy join pon sy ta reti nak buat cite...huhu...

    ReplyDelete
  3. Kak Korie ! Saya dh join contest tu semalam ! pukul 11:20++ p.m . T.T

    ReplyDelete
  4. Mcm mane akq bg tahu? care mcm mane?

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !